McLaren 750S Le Mans

omaž koji će voziti rijetki

750S Le Mans odaje počast legendarnom F1 GTR modelu s brojem 59, koji su te slavne 1995. godine do pobjede doveli JJ Lehto, Yannick Dalmas i Masanori Sekiya...
02 Juni 2025

Omaž koji će voziti rijetki

McLaren se ponovo naklanja svojoj legendarnoj prošlosti – i to na način koji će oduševiti istinske zaljubljenike u trkačku istoriju. Prošlo je tačno tri decenije otkako je britanski brend izveo podvig o kojem drugi timovi mogu samo sanjati: pobjeda na čuvenoj trci 24 časa Le Mansa 1995. godine, i to već pri prvom pokušaju. Epska pobjeda i danas odjekuje u svijetu autosporta, a McLaren se pobrinuo da ostane upisana zlatnim slovima – ovoga puta kroz izuzetno ograničenu seriju modela 750S Le Mans.

Dgddsdgsdgsdgsdgsdgsddsdsdgsdgsdgsdggsd

Nastavljajući tradiciju limitiranih serija koje su obilježile jubileje ranijih modela 650S (2015) i 720S (2020), McLaren je i najnoviji 750S iskoristio kao osnovu za najekskluzivniji omaž do sada. Proizvodnja će biti ograničena na svega 50 primjeraka za cijeli svijet, čime ovaj superautomobil odmah ulazi u klub najpoželjnijih kolekcionarskih dragulja.

Sadgsdgsdgsdgsdgsdgsdgsdgsdgdgsdgsdgsdggsd

750S Le Mans prepoznaje se po agresivnijem aero paketu koji potpisuje MSO (McLaren Special Operations) a koji donosi 10% više aerodinamičkog prijanjanja zahvaljujući novom prednjem spliteru, krovnom usisniku, većem aktivnom zadnjem spojleru i specifičnim otvorima na zadnjem dijelu – svi izrađeni od ultralakog karbonskog vlakna. Spoljašnjost se nudi u dvije prepoznatljive boje – Le Mans sivoj i McLaren narandžastoj, uz diskretne LM oznake na bokovima. Kultni točkovi sa pet krakova su u Stealth finišu, dok su kočione čeljusti zlatne boje sa crvenim McLaren logotipom. 

Dgsdgsdgdfhadjsgkjssgksgsfgjsgjsfgjsfgjsfgjsfg

Unutrašnjost je pažljivo oblikovana za istančan ukus: kombinacija Alcantare u boji ugljen-crne i mekane kože Jet Black, sa detaljima u Dove sivoj ili McLaren narandžastoj. Poseban pečat daju vezene Le Mans oznake na naslonima za glavu i tepisima, kao i ekskluzivna numerisana pločica koja potvrđuje autentičnost svakog pojedinačnog primjerka.

Sdgsdfgsdgdgsdsdgsdgsdgsdsdeeeeee

Uprkos svim unikatnim elementima, mehanička osnova ostaje ista: 4.0-litarski twin-turbo V8 motor, montiran centralno, sa 740 KS i 800 Nm obrtnog momenta. 750S Le Mans odaje počast legendarnom F1 GTR modelu s brojem 59, koji su te slavne 1995. godine do pobjede doveli JJ Lehto, Yannick Dalmas i Masanori Sekiya. McLaren ujedno najavljuje povratak u vrhunski nivo Le Mansa 2027. godine, kada će predstaviti potpuno novi LMDh hiperautomobil, a već 2025. nastupa sa dva 750S GT3 EVO automobila u GT3 kategoriji.

IZDVOJENI TEST


Test – Opel Mokka 1.2 Hybrid Ultimate

Efikasno rješenje za sve gradske rebuse

Druga generacija Mokke osjetno je kompaktnija u odnosu na prethodnu, te čak 12,5 centimetara k...