Lada Niva 4x4

Nadograđena i još uvijek živa

Lada Niva je u prodaji od 1977, bez drastičnih promjena u svom ukupnom dizajnu - skromni terenac uvijek se oslanjao na male četverocilindrične motore i pogon na sva četiri točka, a to se uopšte neće promijeniti ni u modelu za 2020. godinu...
17 Decembar 2019

Nadograđena i još uvijek živa

Vizuelne revizije su neznatne i jedina zapažena vanjska nadogradnja je dodavanje svjetala za maglu, koja su integrisana u prednji branik za Urban trim nivo. Unutar kabine, međutim, ruski proizvođač automobila instalirao je revidirani modul za upravljanje klimatskim sistemom sa redizajniranim vazdušnim kanalima da bi povećao performanse sistema. Kutija za rukavice postala je voluminoznija, dok je podni tunel dobio dva držača za čaše i nišu za male stvari.Što je još važnije, Lada je redizajnirala sjedišta u automobilu za koja se kaže da su udobnija nego prije i imaju "pouzdaniji mehanizam za sklapanje".

 

Ruski duhovni brat Suzuki Jimny i dalje koristi 1,7-litreni benzinski motor s prirodnim aspirijom od 83 konjske snage, a snagu trajno šalje na sva četiri točka kroz ručni mjenjač s pet brzina. Ubrzanje od 0-100 kilometara na sat dostiže za 17 sekundi, dok je najveća brzina na 88 mph (142 km / h).
Iz Lade poručuju kako je Niva 4x4 „danas najpovoljniji SUV na ruskom tržištu“ i "jedan od svjetski poznatih automobila“. Detalji o cijenama i dostupnost biće objavljeni naknadno.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...