Volkswagen Golf 6 (2008–2012)
Idealno vrijeme za kupovinu
Golf svih generacija predstavlja mjerilo vrijednosti iako su priče o pouzdanosti često pretjerane. Kvarova dakako ima, ali su manje izraženi nego kod konkurencije. S pojavom Golfa 7. generacije cijena prethodnika je postala prihvatljivija, ali ne i niska...
Volkswagen Golf 6 (2008–2012) 2.0 TDI (110 KS)
Kada se na tržištu pojavio Golf 6. generacije većina ga je novinara nazvala Golf 5+ jer su platforma i dosta drugih dijelova ostali isti kao na prethodniku. Ne treba kriti činjenicu da je Golf 6 nastao zato da se ublaže problemi koji su bili izraženi na petoj generaciji. Zbog „Dieselgatea“ mnogi su mislili da će cijene polovnih VW-ovih modela, a pogotovo Golfa kao najmasovnijeg, drastično pasti, ali to se nije desilo.
Kupcima su od ekologije očigledno važniji niska potrošnja i dobre performanse. Sva priča o ekologiji u našoj državi je samo gubljenje vremena pa ćemo kvalitet izduvnih gasova zaobići u širokom liku. Što se 2.0 TDI motora snažnog 110 KS tiče, treba reći da se problemi mogu javiti na poroznom dihtungu glave motora čija zamjena u ovlaštenom servisu nije nimalo jeftina. Stara boljka Volkswagenovih vozila, EGR ventil, nije zaobišla ni ovaj motor. Do kvarova dolazi zbog kombinacije loše izrade i istog takvog goriva. Nimalo nije ugodan kvar plivajućeg zamajca.
Treba biti pošten pa reći da se zamajac ne kvari zbog loše izrade, te da je najčešći uzrok za zamjenu prevelika kilometraža. Ovdje moramo reći da su naši kupci prilično naivni kada gledaju brojke na brojaču kilometara. Takvima mora biti jasno da u Njemačkoj niko ne vozi Golf dizel ako godišnje ne prelazi najmanje 50.000 km. Ostala je mehanika, manje-više, u redu. Loše ceste će uzrokovati brže trošenje stabilizatora na prednjoj osovini, te još nekih elastičnih dijelova. Na nekim serijama primijećeno je magljenje prednjih farova.
Voda od toplote sijalice ispari sama od sebe, ali se problem opet javlja. S vremenom se zna uhvatiti površinska korozija na izduvnom sistemu. To neka vas ne brine, jer će izduvni sistem još dugo vremena raditi bez greške. Unutrašnjost je njemački organizovana, što znači da je sve na mjestu na kojem to i očekujete. Nažalost, kvalitet izrade nije baš na nivou „urbanih legendi“. Štaviše, sjedišta poslije četiri, pet godina izgledaju, najblaže rečeno, ofucano.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 TDI (110 KS) |
Prosječno |
5,6 |
Najmanje |
3,6 |
Najviše |
12,4 |
Prednosti
Udobnost, profinjen osjećaj za volanom, velika posvećenost sitnim detaljima, ekonomičnost dizelaša, 5 zvjezdica na Euro NCAP testu sigurnosti
Mane
Sitniji propusti u finalnoj obradi, zbog velikog broja prijavljenih kvarova relativno loše ocjene na testovima izdržljivosti, EGR ventil, plivajući zamajac
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.968 ccm |
Snaga |
110 KS pri 4.100 o/min |
Max obrtni momenat |
250 nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
207 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,3 s |
Dimenzije DxŠxV |
419,9 x 177,9 x 147,9 cm |
Masa |
1.339 kg |
Osovinski razmak |
257 cm |
Prtljažnik |
350 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2008. U septembru mjesecu na Pariz Motor Showu predstavljen Golf 6. generacije
• 2009. Početak proizvodnje i distribucije uz uvođenje verzije sa oznakom GTI
• 2010. Uvode se novi motori. Posebnu pažnju privlači novi 1.6 TDI
• 2013. Prestanak proizvodnje uz pompezno uvođenje 7. generacije na tržište
⚠️ Obrati pažnju:
Uslijed teških uslova eksploatacije zna popustiti dihtung glave motora. Zamjena podrazumijeva i ravnanje glave motora.
Nije rijetkost da je set kvačila zreo za zamjenu već poslije 100.000 km.
Loše gorivo i česta vožnja u gradu uzrokuju zaprljanje ERG ventila. U večini slučajeva dovoljno je samo čišćenje.
Više informacija o modelu VW Golf pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.