Novi koncept iz Kia-e
Tasman postaje ozbiljan igrač među kamionetima
Iako je standardni Tasman već prilično upečatljiv, Weekender ide još dalje – i čini to na skladniji način. Blatobrani u boji karoserije, robustan prednji dio i izražen krovni nosač čine ga vizuelno privlačnijim u poređenju sa osnovnim modelom...
Iako se ističe nekonvencionalnim dizajnom, Kijin prvi kamionet srednje veličine bilježi obećavajući početak, međutim, konkurencija u ovom segmentu je izuzetno lojalna – naročito u Australiji ili u SAD-u, gdje su Toyota Hilux i Ford Ranger sinonim za pouzdanost već pedeset godina. Zbog toga Kia želi da se Tasman istakne, a koncept Weekender upravo to i radi – odbacuje kontrastne plastične blatobrane standardnog modela i zamjenjuje ih širim proširenjima u boji karoserije.

Dizajnerski detalji uključuju limeta zelene tačke za vezivanje tereta i šlep kukice, boju koja bi mogla postati prepoznatljiv znak Kijinih off-road modela – slično kao što tamno crvena definiše GMC AT4, a narandžasta Jeepove Mojave verzije. Ovaj pristup nije nov za Kiju – PV5 Weekender koncept prikazan na SEMA 2024 takođe je imao detalje u istoj boji, dok se EV6 GT oslanja na električno žuto-zelene detalje na šavovima sjedišta, dugmetu za pokretanje motora i kočionim čeljustima.
Pored toga, Weekender donosi krovnu korpu postavljenu na egzoskeletni ram, koji se proteže duž A i C stubova, kao i bočnih stranica prtljažnog prostora. Vozilo je opremljeno četvorokrakim točkovima sa 35-inčnim pneumaticima, dizajniranim za ozbiljan teren. Modifikovano vješanje donosi nepoznat, ali očigledan porast klirensa u odnosu na 8,8 inča standardnog Tasmana i 9,9 inča ekstremne verzije Tasman X-Pro. Čak i bez dodatnog podizanja, Tasman već parira Ford Rangeru, a Weekender bi mogao da ga nadmaši.

Što se tiče mehaničkih poboljšanja, Tasman Weekender možda nije prošao kroz temeljne izmjene poput onih na Ranger Raptoru, ali Kia još uvijek nije završila sa njegovim prilagođavanjem za ekstremne terene.