Test - MG ZS 1.0 Luxury

Prvi izbor domaćih kupaca

Pored HS modela domaćim kupcima MG nudi i ZS model, kojeg smo nakon verzije sa baznim 1,5-litarskim pogonom dobili priliku isprobati i sa savremenim 1.0 turbobenzinskim motorom…
13 Juli 2023

Prvi izbor domaćih kupaca

Dosadašnja statistika pokazuje da je ZS na svim evropskim tržištima najpopularniji i naprodavaniji model MG Motorsa. Jedna od glavnih motivacija za kupce da ukažu povjerenje ZS-u svakako je dopadljiv dizajn.

IMG 8016

U najbogatijem paketu opreme Luxury sa kojim je kombinovan testni model prije svega privlači pažnju atraktivnom metalik narandžastom bojom, koja je inače jedna od ukupno šest ponuđenih nijansi.

IMG 8302

Karakteristika Luxury paketa su i 17-inčni aluminijumski točkovi specifičnog dizajna kombinovani sa mesnatim pneumaticima dimenzija 215/55. U prvom planu je hromirana šestougaona maska hladnjaka, a hrom se sjaji i na ukrasnoj lajsni sa donje strane prozora i na oplatama vrata.

IMG 8100

Domaćim kupcima ZS je ponuđen sa tri paketa opreme Excite, Exclusive i Luxury. Osnovni ispunjava sve potrebe koje vozač i njegovi saputnici u 21. vijeku mogu imati od savremenog crossovera, dok najbogatija testna oprema sadržajno ne ostavlja prostora realnim kritikama.

Kvalitet završne obrade je na visokom nivou, dok je gornji dio instrument panela gumiran, što nije slučaj kod mnogih konkurenata. Sa 4,32 metra dužine MG ZS prije svega može da se pohvali s raskošnim kabinskim prostorom i jednim od najvećih prtljažnika čija osnovna zapremina iznosi 448 litara.

IMG 2835

Prvi susret sa ZS-om imali smo u kombinaciji sa 1,5-litarskim atmosferskim benzinskim motorom. Ovaj put ponuđen nam je savremeniji 1,0-litarski trocilindarski turbobenzinac sa šestostepenim ručnim mjenjačem.

IMG 8502

Podsjećamo da atmosferski agregat raspolaže sa 105 KS, dok turbomotor ima 111. Razlika na papiru nije velika, ali u praksi se ipak osjeti 19 Nm više, sa koliko raspolaže turbomotor. 

IMG 2781

Ponašanje navednih agregata osjetno se razlikuje i zbog činjenice da atmosferski koristi petobrzinski mjenjač, dok turbo motor ima šestostepeni čiji primarni zadatak je rasterećivanje pogona i ostvarivanje manje potrošnje.

IMG 8484

Prosječnih 7,5 litara postignuto je u visokom ritmu, dok je u opuštenijem moguće računati i na litar manje, što je za 1.260 kilograma težak crossover sa dovoljno mjesta za pet osoba i njihov prtljag uzoran rezultat.

IMG 2824

MG ZS domaćim je kupcima u najbogatijem paketu opreme sa 1.0 turbobenzinskim motorom dostupan za 46.990 KM. Pri tome kupac može da računa i na petogodišnju garanciju, koja je ekvivalentna sa 150.000 pređenih kilometara.

IMG 8494

Ko se zadovolji sa ulaznim paketom opreme i atmosferskim benzincem, može da početnu cijenu da svede na 38.990 KM, što je u klasi u kojoj ZS nastupa s obzirom na sve ponuđeno konkurentan iznos. 

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...