Mitsubishi Lancer (2007–2011)

Dijamanti nikad ne gube sjaj

Diskretna i izuzetno prostrana japanska limuzina dolazila je i u dinamičnoj verziji Sportback s petorima vratima, idealnoj za vozače koji cijene pouzdanost i praktičnost. Oba modela odlikuju legendarna pouzdanost i dugovječnost, dok je njihovu globalnu slavu upotpunila ikonična serija Evolution…
31 Mart 2025

Dijamanti nikad ne gube sjaj

Mitsubishi Lancer (2007–2011) 1.8 MPI (143 KS)

Mitsubishi Lancer je elegantna i praktična tipična japanska limuzina koja spaja sportsku estetiku sa svakodnevnom funkcionalnošću. Njegov prepoznatljiv dizajn, naglašen prednjom maskom „Jet Fighterˮ, privlačio je pažnju u klasi kompaktnih sedana, dok je dinamična verzija Sportback s petorima vratima donosila dodatnu praktičnost uz sličan nivo komfora.

Mitsubishi Lancer 2008 1280 11ca631496ea2dc46f62320e81e54ef549

Unutrašnjost odlikuju kvalitetna, čvrsta plastika i pedantna izrada, ali zvučna izolacija nije na visokom nivou, što može biti primjetno pri višim obrtajima. Vješanje je čvrsto i dobro podnosi izazove na cesti, ali njegova čvrstoća ponekad narušava tišinu vožnje. Pod poklopcem motora, benzinski agregati sa MIVEC tehnologijom promjenjivog rada ventila pružaju odlične performanse, posebno pri visokim obrtajima, dok su dizelaši, bazirani na Volkswagenovim pogonskim jedinicama, poznati po ekonomičnosti. Model s motorom 1.8 MPI (143 KS) nudi odličnu ravnotežu između snage i potrošnje, čineći ga atraktivnim izborom za vozače koji žele pouzdanost i dugovječnost, po čemu su poznati „japanciˮ. Lancer se često suočavao s kritikama na račun udobnosti vožnje.

Mitsubishi Lancer 2008 1280 ae9e504c83a950fc9c91ce4da0670a248d

Tvrđe vješanje, iako korisno za sportsku vožnju, može biti neprijatno na lošijim putevima. Materijali unutar kabine, posebno u osnovnim paketima opreme, djeluju jednostavno i manje kvalitetno u poređenju s konkurencijom poput Mazde 3. Zvuk motora pri višim obrtajima može biti primjetan, što utiče na akustični komfor u kabini. Potrošnja goriva kod 1.8 MPI motora prosječna je za klasu, ali nije najbolja u segmentu. Klimatski uređaj u starijim primjercima može gubiti efikasnost, posebno ako nije redovno održavan. Takođe, zadnji prostor za putnike nije među najprostranijima u klasi, što može biti ograničenje za porodice. Iako pouzdan, Lancer nije nudio bogatu standardnu opremu u osnovnim verzijama, što ga čini manje konkurentnim za kupce koji traže visoki nivo tehnologije.

Mitsubishi Lancer 2008 1280 5b3cb75aee32bdada7928743f1c1bb60be

Najčešći kvarovi kod ovog modela uključuju probleme s električnim podizačima prozora, koji mogu postati neispravni zbog istrošenih komponenti. Korisnici su prijavljivali i povremene probleme s ABS senzorima, što može uzrokovati nepravilno funkcionisanje sistema. Iako motor 1.8 MPI važi za pouzdan, nepravilno održavanje može dovesti do problema poput izduženja lanca. Kod nekih primjeraka dolazi do curenja ulja iz motora ili mjenjača, što zahtijeva pravovremenu intervenciju. Sistemi vješanja i amortizera mogu postati bučni nakon višegodišnje eksploatacije, posebno na lošijim putevima. Pojedini vlasnici prijavili su i probleme s korozijom na karoseriji, posebno na donjim dijelovima vrata i praga. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.8 MPI (143 KS)
Prosječno 8,5
Najmanje 7,2
Najviše 9,5

Prednosti

Moderan dizajn, prostrana kabina, pouzdan motor, dobra oprema, solidna izrada, stabilan na putu, povoljan za održavanje, kvalitetna mehanika, siguran upravljački sistem, dostupni dijelovi.

Mane

Visoka potrošnja, tvrdo vješanje, mali prtljažnik, slaba izolacija, zastarjela multimedija, skuplji dijelovi, problemi s mjenjačem, povremeni kvarovi elektronike, niska preprodajna vrijednost, ograničena opcija motora.

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.798 ccm
Snaga 143 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 178 Nm pri 4.250 o/min
Najveća brzina 196 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,4 s
Dimenzije DxŠxV 458 x 176 x 151 cm
Masa 1.430 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 344 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2007. Predstavljen novi model Lancer desete generacije, s modernim dizajnom i unaprijeđenim motorima, uključujući 1.8 MPI motor.

• 2009. Uvedena manja ažuriranja u opremi i sistemima bezbjednosti, čime je model postao konkurentniji na tržištu.

• 2011. Završetak proizvodnje za evropsko tržište i kraj jedne generacije prepoznatljivog Lancer dizajna.




⚠️ Obrati pažnju:

11111adfhadfhdfhdfhdffdshjjggg

Greške u radu sistema protiv blokiranja kočnica, što može uzrokovati aktivaciju lampice na kontrolnoj tabli i smanjenje sigurnosti kočenja.

 

222222jyxkfcglkafdgkladfsklg

Kod nepravlinog održavanja lanca razvoda može se istegnuti, što dovodi do gubitka performansi potencijalnih ozbiljnijih oštećenja motora

 

3333adfalčdfhlčadfh

Učestala je pojava curenja iz motora ili mjenjača, obično uzrokovana istrošenim dihtunzima ili gumicama

 

Više informacija o modelu Mitsubishi Lancer pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...