Hyundai Santa Fe (2020–2023)

Kandidat za sam vrh klase

Hyundai je prethodni model Santa Fea „sastavio” bez ikakvih kompromisa, a najviša verzija s moćnim dizelskim motorom od 200 KS, izvanrednim osmostepenim automatskim mjenjačem i luksuznim paketom opreme oduševljava već na prvi pogled…
09 April 2025

Kandidat za sam vrh klase

Hyundai Santa Fe (2020–2023) 2.2 CRDi (200 KS)

Hyundai Santa Fe s motorom od 200 KS impresivan je SUV srednje klase, koji se ističe izvanrednim performansama, modernom tehnologijom i bogatim paketom opreme. Ovaj model donosi značajan napredak u odnosu na prethodnu generaciju, a unutrašnjost vozila pravi je dokaz posvećenosti Hyundaija kvalitetu. Korištenje vrhunskih materijala i detaljna izrada čine Santa Fe elegancijom koja se približava premijum razredu, stvarajući utisak luksuza i prestiža.

Hyundai Santa Fe 2021 1280 1923cf444c39d219a5989cef91a5ccec49

U poređenju sa svojom glavnom konkurencijom poput Kije Sorenta, Toyote Highlandera i Škode Kodiaq, Santa Fe se izdvaja svojom cijenom i bogatijom opremom. Osim snažnog motora, vozilo je opremljeno naprednim sigurnosnim sistemima, uključujući autonomno kočenje, adaptivni tempomat i pomoć pri parkiranju, čineći vožnju sigurnijom i udobnijom. Prostrana unutrašnjost, s dovoljno prostora za putnike i prtljag, čini Santa Fe idealnim izborom za porodična putovanja. S modelima iz razdoblja od 2020. do 2023. godine, Hyundai je dodatno unaprijedio tehnologiju, uveo novi infotainment sistem te omogućio podršku za Apple CarPlay i Android Auto, čime su dodatno poboljšane povezanost i intuitivnost.

Hyundai Santa Fe 2021 1280 1a2cb138a4d103e9d0935cf340f8fb3da7

Iako Santa Fe nudi visok nivo udobnosti, vožnja na lošim putevima može biti pomalo rigidna zbog njegovog čvrstog vješanja koje je dizajnirano za stabilnost, pa može biti neprijatno na neravnom terenu. Unutrašnjost je kvalitetno dizajnirana, ali neki materijali u nižim paketima opreme djeluju jeftinije nego što bi se očekivalo za ovakav model. Takođe, upravljački sistem nije toliko osjetljiv kao kod nekih drugih SUV-ova, što može uticati na uživanje u vožnji. Visoki troškovi održavanja i popravki mogu biti problem, pogotovo kad je riječ o većim popravkama na motoru ili transmisiji. Veća potrošnja goriva može biti neprijatno iznenađenje za vozače koji traže štedljiviji SUV.

Hyundai Santa Fe 2021 1280 b5cdfb7ecba3bdf24e2fbbad01392bd05b

Iako je enterijer prostran, neke konkurentske opcije nude više prostora za noge na zadnjim sjedištima. Jedan od najčešćih problema sa modelima Santa Fe iz 2020–2023. godine odnosi se na zupčasti kaiš i prateće komponente, koje mogu pokazivati znakove trošenja ili kvara prije nego što bi se očekivalo. Drugi česti problemi jesu sa elektronskim sistemima, naročito u vezi sa infotainment sistemom i njegovim vezama s mobilnim uređajima, što može uzrokovati pad performansi ili potpuno gašenje. Takođe, vlasnici su prijavljivali povremene kvarove na elektronskoj kontroli stabilnosti, koja može dovesti do nenadanog gubitka kontrole na neravnom terenu.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.2 CRDi (200 KS)
Prosječno 10,2
Najmanje 9,0
Najviše 10,7

Prednosti

Prostran enterijer, visok kvalitet izrade, bogata oprema, udobna vožnja, napredna sigurnosna oprema, odlične performanse, tiha kabina, SUV sa velikim prtljažnikom, dobar odnos cijena/kvalitet, dugoročna pouzdanost.

Mane

Veći troškovi održavanja, nešto viša potrošnja goriva, veći broj elektronskih sistema koji se mogu kvariti, manjak sportskih performansi, teža manevarnost u urbanim uslovima, plastika u enterijeru može biti krhka, manjak intuitivnosti u nekim tehnologijama, osrednji upravljački osjećaj, cijena novih modela može biti visoka.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.151 ccm
Snaga 200 KS pri 3.800 o/min
Max obrtni momenat 440 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 205 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9 s
Dimenzije DxŠxV 478 x 190 x 168 cm
Masa 1.770 kg
Osovinski razmak 276 cm
Prtljažnik 571 litara

 

🕙 Kratak istorijat: 

 

2020. Lansiranje nove, četvrte generacije modela, sa značajnim unapređenjima u dizajnu i tehnologiji.

• 2021. Uvođenje hibridne verzije, proširujući ponudu s većim naglaskom na ekološke aspekte.
• 2022. Redizajn enterijera sa modernizovanim infotainment sistemom i poboljšanom ergonomijom.

 

 

⚠️ Obrati pažnju:

111111111adfrhqehqererherherherh

Zupčasti kaiš i prateće komponente poželjno je provjeravati i izvan utvrđenih servisnih intervala

 

22222dgadfjadfadfjadfjadf

Elektronski problemi sa infotainment sistemom često uključuju smetnje u povezivanju s telefonom

 

3333333333asdfgSDFHADFHADFH

Kvarovi sa elektronskom kontrolom stabilnosti narušavaju stabilnost na lošim podlogama

 

Više informacija o modelu Hyundai Santa Fe pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...