Mazda CX-3 (2015-2018)
I dalje privlačan i tradicionalno pouzdan
Mazda se 2015. godine pridružila tržištu malih krosovera s modelom CX-3. No, za razliku od konkurencije, CX-3 je pozicioniran kao premium opcija s raskošnom unutrašnjošću...
Mazda CX-3 (2015-2018) 2.0i (150 KS)
Mazda CX-3, kao SUV namijenjen gradskoj vožnji, možda nije najpopularniji izbor među kupcima na našim prostorima, ali privlači ljubitelje estetskog dizajna, sportskog upravljanja i visokih japanskih standarda kvaliteta. Čak i kao polovnjak, CX-3 zadržava svoj privlačan izgled i visok nivo izrade. Međutim, zbog svoje male platforme, CX-3 ne pruža najbolji prostor na zadnjim sjedištima i ima ograničenu preglednost unazad. Ove mane mogu biti važne, posebno za porodične kupce, ali vozilo nudi izuzetnu opremu i sportsko iskustvo vožnje.

Većina prethodnih vlasnika Mazde CX-3 nema nikakvih prigovora na minimalistički dizajn i visok kvalitet izrade koji odiše blagim premijum osećajem. Materijali su prijatni na dodir, a izrada je čvrsta, pri čemu se primijećuju poznati detalji iz većih modela brenda. Iako su generalno iskustva pozitivna, povremeno se može čuti blaga kritika u vezi sa radom multimedijalnog sistema, sjedištima koja mogu biti neudobna na dužim putovanjima, i zvučnom izolacijom koja bi mogla biti poboljšana. Međutim, što se tiče pouzdanosti podvozja i pogonskog sistema, Mazda CX-3 se odlično pokazuje u servisnim statistikama. To znači da spada među modele s najmanjim brojem kvarova ili problema, a rijetki su slučajevi da su vlasnici ostali zaglavljeni na putu. Mazda se nije pridružila trendu smanjivanja zapremine motora sa malim turbopunjačima, već i dalje koristi klasične atmosferske 2.0 benzince.

Ovi motori su glatki, pružaju solidne performanse, umjerenu potrošnju i izuzetno su pouzdani, što je ključno za kupce polovnih vozila. Neke verzije ovog modela imale su izvještaje o problemima s automatskim mjenjačem, uključujući ručno prebacivanje brzina, škripanje ili neujednačene promjene brzina. Ovi problemi mogu biti rezultat mehaničkih ili električnih problema unutar sistema mjenjača. Kao što je slučaj sa mnogim modernim vozilima, mogu se pojaviti i problemi s električnim komponentama, kao što su sistemi zabave i informacija, električni prozori, centralno zaključavanje ili osvjetljenje.

Ovi problemi mogu biti uzrokovani lošim kontaktnim tačkama, kratkim spojevima ili oštećenjem električnih kablova. Neke vlasnike su mučili problemi s kočnicama na modelu Mazda CX-3, uključujući zujanje, vibracije ili neujednačeno kočenje. Ovi problemi mogu biti posljedica istrošenih kočionih pločica, loših diskova ili problema s kočionim kleštima. Redovno održavanje sistema kočenja može pomoći u sprečavanju ovih problema. Takođe je preporučljivo pratiti stanje filtera goriva, turbine i podloški dizni, koje mogu biti osjetljive na loš kvalitet goriva. Osim toga, važno je pratiti stanje vješanja, jer su dijelovi za ovaj model skupi i često se moraju zamijeniti originalnim dijelovima, s obzirom da nema mnogo zamjenskih dijelova na tržištu.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0i (150 KS) |
Prosječno |
6,6 |
Najmanje |
6,0 |
Najviše |
7,0 |
Prednosti
Ugodan i dobar za vožnju, dobar i mladalački dizajn, kvalitet unutrašnje obrade, štedljivi i pouzdani motori
Mane
Tijesan prostor nazad, mali prtljažni prostor, stalni problem sa kondenzatorima i isparivačima klima uređaja, cijena na tržištu polovnjaka
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.988 ccm |
Snaga |
150 KS |
Max obrtni momenat |
204 Nm pri 2800 o/min |
Najveća brzina |
195 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,6 s |
Dimenzije DxŠxV |
427 x 176 x 153 cm |
Masa |
1.550 kg |
Osovinski razmak |
246 cm |
Prtljažnik |
350 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2014. Mazda CX-3 otkrivena krajem godine, na salonu u Los Anđelesu
• 2015. početak prodaje s benzinskim motorom 2.0 (120 i 150 KS)
• 2018. Predstavljen redizajn kojeg prate tehnološka poboljšanja i naprednija oprema
• 2020. Stigla lagana unaprijeđenja, s decentnim dizajnerskim korekcijama
⚠️ Obrati pažnju:

Dizne su često podložene oštećenjima usljed lošeg kvaliteta goriva, a osim njih, važno je proveriti i podloške.

Pri kupovini, treba pregledati vješanje i procijeniti stanje svih njegovih važnih komponenti.

Kožna sjedišta i obloga upravljača su skloni vidljivim oštećenjima tokom višegodišnje eksploatacije
Više informacija o modelu Mazda CX-3 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.