Jaguar S-Type (2001–2007)

Britanska limuzina po niskoj cijeni

Bilo koji Jaguar iz tog vremena nije bio baš mjerilo za pouzdanost, ali je zauzvrat zračio velikim šarmom, koji je mnogima dovoljan razlog za kupovinu...
10 Decembar 2017

Britanska limuzina po niskoj cijeni

Jaguar S-Type (2001–2007) 2,7 D (210 KS)

Kod starijih vozača Jaguar je uvijek pojam specijalnog automobila sa bezvremenskim stilom i to bez obzira na model. Nažalost, baš kao i cijela britanska autoindustrija iz tog vremena, Jaguar doživljava drastičan pad kvaliteta u svim segmentima. Mnogi su se vlasnici žalili da im je automobil bio barem 50% vremena u servisu. Šteta, jer je stil i dalje bio onaj pravi... Relativno stara tehnologija nije dopuštala postizanje performansi u skladu sa Jaguarovim imidžom, pogotovo ne sa dizel motorom.

Jaguar SType 2.7D 2004 1280 8f97aefb79df2d3774a450bef03fe4e867

Kada već spominjemo dizel motor recimo da ga tradicionalisti smatraju kao pravo svetogrđe. Ali, uz promjenu imidža dolazi i do promjene kupaca od kojih se većina odlučila za dizel motor zbog upadno manje potrošnje od rastrošnih benzinaca. Kao kruna svega dolazio je i bolji osjećaj u vožnji. Trenutno najpopularnija verzija na tržištu polovnjaka dolazi kao kombinacija 2,7-litarskog dizelaša i automatskog mjenjača sa šest stepeni prenosa. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,6 sekundi, kao i maksimalna brzina od 227 km/h zadovoljiće većinu vozača.

Jaguar SType 2.7D 2004 1600 05

Nažalost, zbog učestalih problema svih mogućih vrsta, mnogi su jedva čekali da svoj automobil prodaju bilo kome po bilo koju cijenu. Tabela sa kvarovima je prebogata pa ćemo izdvojiti samo one najčešće i najskuplje. Klasični automatski mjenjač uglađenog rada sklon je kvarovima čije su popravke u odnosu na trenutnu tržišnu vrijednost vozila apsolutno neisplative. Prve naznake su trzanje prilikom uklapanja višeg stepena prenosa, a potom dosta duge pauze tokom biranja odgovarajuće „brzine“. Iz motora curi sve što curiti može – ulje, tekućina za hlađenje i gorivo.

Generation 6531363d9a99c Jaguar S type Manu 07 A I02

Na čestu promjenu ulja tjeraju vas neugledne lokve ispod automobila. Kada smo već kod lokvi, one mogu dolaziti i iz rashladnog sistema. Uz nešto brže grijanje motora kao dobar pokazatelj nedostatka tekućine za hlađenje može poslužiti „klokotanje“ koje se čuje u putničkom prostoru. Lošeg su kvaliteta i sva gumena crijeva, pa je najbolje sve zamijeniti u kompletu. Donji postroj, u šta se ubraja i transmisija snage prema pogonskim točkovima, zahtijeva (pre)česte promjene svih komponenti, od kugli i krajnica do pogonskih osovina. Nepouzdana elektronika priča je za sebe... 

 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.7 D (210 KS)
Prosječno 8,2
Najmanje 7,4
Najviše 11,0

Prednosti

Udobnost, vanjski i unutrašnji dizajn, harizma ranijih Jaguarovih modela, ergonomija na prednjim sjedištima

Mane

Loša završna obrada, motor, mjenjač i elektronika skloni čestim i skupim kvarovima, veliki gubitak vrijednosti

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.720 ccm
Snaga 210 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 435 Nm pri 1.900 o/min
Najveća brzina 227 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,6 s
Dimenzije DxŠxV 486,1 x 181,9 x 144,1  cm
Masa 1.722 kg
Osovinski razmak 290 cm
Prtljažnik 370–810 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2001. Jaguar na tržište šalje model S-Type koji jako liči na jeftiniji Rover

• 2003. Poslije mnogo pritužbi vlasnika inženjeri pokušavaju ispraviti niz nedostataka

• 2006. Urađena manja stilska poboljšanja uz tehnološko osvježenje motora

• 2007. Prestanak proizvodnje. Znatno kvalitetniji nasljednik dolazi 2008. godine




⚠️ Obrati pažnju:

Slika1.1

Automatski mjenjač sa šest stepeni prenosa zadnje više glavobolje nego užitka

 

Slika2

Osnova motora nije loša, ali jeste sve ostalo, od gumenih crijeva do raznih senzora

 

Slika3

Sve su komponente ovjesa podložne brzom trošenju, čime upravljanje prestaje biti precizno

 

Više informacija o modelu Jaguar S-Type pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Hyundai Tucson 1.6 T-GDI

Omiljeni izbor fizičkih lica

Hyundai je na evropskom tržištu do sada proizveo i prodao više od dva miliona Tucsona, što je ...