Unikatni Epitome

Prvi Pagani Huayra s ručnim mjenjačem

Kupac koji je kontaktirao Pagani imao je jasnu viziju: želio je da stvori jedinstveni primjerak koji bi Huayru doveo do njenog maksimuma...
04 Juli 2024

Prvi Pagani Huayra s ručnim mjenjačem

Grandi Complicazioni, odjeljenje Pagani Automobili-ja posvećeno posebnim projektima, predstavlja nešto zaista posebno: Epitome, koji je po njihovim riječima vrhunac Pagani tehnologije za drumske automobile. Epitome je prvi Huayra model opremljen ručnim mjenjačem, nastao u saradnji s kupcem koji ga je naručio. Dakle, čak i ako neko drugi može da ga priušti, neće moći da ga ima. Njegovo srce je Pagani V12 motor koji je izgradio AMG, sposoban da isporuči snagu od 864 KS pri 6,000 obrtaja u minuti, sa obrtnim momentom od 1,100 Nm.

 Pagani huayra epitome 3 1 3 4 Posteriore Portiere chiuse

Kupac koji je kontaktirao Pagani imao je jasnu viziju: želio je da stvori jedinstveni primjerak koji bi Huayru doveo do njenog maksimuma. Njegovo ime moglo je biti samo Epitome, najčistiji izraz koncepta, ideje i vrijednosti. Prednji dio automobila karakterišu ekskluzivna svjetla i novi sistem za izvlačenje vazduha iz lukova točkova. Branik je takođe nov, sa integrisanim spliterom dizajniranim prema željama kupca, što povećava aerodinamički pritisak i balansira automobil u svim uslovima vožnje.

 Pagani huayra epitome 11 Interni Lato passeggero b

Na zadnjem dijelu, poklopac motora ima velike bočne kanale i integrisano krilo, a linija je potpuno redizajnirana prema željama kupca. Novi aerodinamički profil krila, inspirisan studijama Huayra R, omogućava balansiranje automobila u svim uslovima vožnje, dok je novi aerodinamički poklopac za zadnja svjetla dizajniran da smanji otpor vazduha.

 Pagani huayra epitome Pedaliera 1

Pagani-jev 5,980 cc V12 motor sa 864 KS ima sistem vremenskog podešavanja koji omogućava obrtaje do 6,700 o/min za vrhunske performanse. Epitome je prvi i jedini Huayra opremljen ručnim mjenjačem, uz elektronski kontrolisani diferencijal i trikačni pogonski vratilo u trkačkom stilu.

 Pagani huayra epitome 12 Interni Volante

Sklop kvačila i zamajca sastoji se od tridisk spojke većeg prečnika za bolji prenos obrtnog momenta, sa elektronski kontrolisanim diferencijalom i sistemom pedala iz trkačkih modela. Zahvaljujući novom aktivnom sistemu vješanja Huayra Epitome-a, u kokpitu se nalazi posebno dugme na centralnoj konzoli koje se može aktivirati prilikom vožnje po neravnim putevima za dodatnu udobnost.

IZDVOJENI TEST


Test – Opel Mokka 1.2 Hybrid Ultimate

Efikasno rješenje za sve gradske rebuse

Druga generacija Mokke osjetno je kompaktnija u odnosu na prethodnu, te čak 12,5 centimetara k...