Toyota Corolla (2006-2013)
Pouzdana uprkos elektronskim mušicama
Sa Corollom je teško pogriješiti jer je u osnovi riječ o veoma pouzdanom automobilu, sa jako malo dječijih bolesti…
Toyota Corolla (2006-2013) 1.6 VVT-i (132 KS)
Ove godine navršava se okruglo 50 godina proizvodnje ovog japanskog automobila, a te 1966. malo ko je mogao da sluti kakav uticaj će Corolla imati na automobilsku industriju. U pet decenija Toyota je predstavila 11 generacija njenog najpopularnijeg modela, a posljednja generacija je još uvijek aktuelna na tržištu. Udobnost i kvalitet izrade kod Corolle su zagarantovani, a primjetna je i duga tradicija proizvodnje pouzdanih mehaničkih dijelova zbog čega Toyota visoko kotira na tržištu.
Evropsko tržište dijelilo je Corollu sa Toyotom Auris, koja je praktično hatchback karoserijska verzija ovog automobila, a na nesreću vozača, ova dva automobila dijelila su i poneke nedostatke i kvarove. Jedan od njih je korozija na kočionim diskovima, koja je otežavala pravilan rad ABS-a pri naglom kočenju. Ovaj kvar bio je pokriven garancijom, kao i nekolicina kvarova na 2.0 D-4D motoru, zbog koje je Toyota produžila garantni rok na pet godina.
Curenje rashladne tečnosti najučestalija je boljka, što je u nekim slučajevima dovodilo do ozbiljnijih problema ako nije bilo na vrijeme primjećeno. Bezbjednost je aspekt koji Toyota ne shvata olako već dugi niz godina, a rezultat je to da je Corolla prvi automobil C segmenta koji je osvojio pet zvjezdica na Euro NCAP testu. Svaki paket opreme sadrži čak i vazdušni jastuk u predjelu vozačevih nogu, a najbogatiji paket nudi čak devet vazdušnih jastuka. Antikorozivna zaštita karoserije je na visokom nivou, a rđa se javljala samo u slučaju fizičkih oštećenja „limarije“.
Elektronika je najslabija tačka ovog modela, ali ne zbog njenog nekvaliteta nego zbog osjetljivosti elektronskih komponeti što je uostalom problem svakog savremenog automobila. Nivo ulja bi trebalo redovno provjeravati, jer centralna jedinica nema senzore za nizak nivo ulja u motoru, tako da motor bez ikakvog upozorenja može da potroši ulje i ostane bez podmazivanja. Benzinski agregat zapremine 1.33 litra u pojedinim slučajevima bio je žrtva nakupljanja čađi u unutrašnjosti, a mehaničari su utvrdili da je ovo najčešće rezultat sipanja goriva lošeg kvaliteta.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 VVT-i (132 KS) |
Prosječno |
7,3 |
Najmanje |
5,0 |
Najviše |
8,7 |
Prednosti
Pouzdanost, kvalitet izrade, duga tradicija, 5 zvjezdica na Euro NCAP-u
Mane
Curenje rashladne tečnosti, korozija na kočionim diskovima, elektronski senzori nivoa ulja, nakupljanje čađi u benzincima
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
124 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat |
157 Nm pri 5.200 o/min |
Najveća brzina |
195 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
454 x 176 x 147 cm |
Masa |
1.300 kg |
Osovinski razmak |
260 cm |
Prtljažnik |
450 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Evropsko tržište dobija limuzinsku verziju Corolle, koja je u hatchback obliku prodavana pod imenom Auris u Evropi
• 2007. Nagrađena sa 5 zvjezdica na Euro NCAP testu
• 2008. Poboljšan šestostepeni automatski mjenjač i na taj način smanjena potrošnja goriva
• 2013. Prestanak proizvodnje u korist nove, jedanaeste generacije istoimenog automobila
⚠️ Obrati pažnju:
Curenje rashladne tečnosti ponekad je dovodilo do ozbiljnih mehaničkih problema.
Zbog nedostatka senzora za nivo ulja vozačima se preporučuje česta provjera ovog nivoa.
Korozija na prednjim kočionim diskovima otežavala je pravilan rad ABS sistema.
Više informacija o modelu Toyota Corolla pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.