Renault Estafette Concept

„Kurir“ se vratio na scenu

Estafette kombi koristi potpuno novu FlexEVan platformu, koju je Renault razvio zajedno s partnerima iz Flexisa, a specifikacije su prilagođene potrebama velikih transportnih flotnih sistema, s posebnim naglaskom na povratne informacije korisnika...
16 Septembar 2024

„Kurir“ se vratio na scenu

Renault je predstavio koncept potpuno električnog kombija Estafette, koji prikazuje njihovu viziju budućnosti dostavnih vozila za kratke relacije. Konceptni model prikazan je na sajmu IAA Transportation u Hanoveru, a rezultat je saradnje između Renaulta, Volvo Grupe i francuske logističke kompanije CMA CGM.

Sdgadfghadfgsdfgsdf

Naziv Estafette, koji je odabran u posljednjem trenutku, podsjeća na istoimeni kombi koji je Renault lansirao 1959. godine. Taj model, poznat po motoru smještenom naprijed i pogonu na prednje točkove, proizvodio se sve do 1980-ih kada ga je zamijenio Renault Trafic. Zanimljivo je da ime Estafette dolazi od italijanske reči staffetta, što znači "kurir".

Dfhadfhdfhdf

Estafette kombi koristi potpuno novu FlexEVan platformu, koju je Renault razvio zajedno s partnerima iz Flexisa, a specifikacije su prilagođene potrebama velikih transportnih flotnih sistema, s posebnim naglaskom na povratne informacije korisnika.

 

Dimenzije koncepta Estafette su slične modelu Kangoo L2, s dužinom od 4,87 metara i širinom od 1,92 metra. Oba vozila su dovoljno kompaktna da stanu na standardno parking mjesto, dok se Estafette dodatno ističe malim krugom okretanja, koji iznosi nešto više od 10 metara, slično kao kod Renault Clio modela. Ipak, Estafette je znatno viši, sa visinom od 2,59 metara, što omogućava vozaču nesmetano kretanje između kabine i tovarnog prostora.

Yxdfhsfgjghjdghjhjkgjkk

Prostrani tovarni prostor kombija iznosi 7,1 kubni metar, što ga čini uporedivim sa Renault Trafikom srednje veličine. Unutrašnjost Estafette Concepta opremljena je naprednim tehnološkim rješenjima, uključujući ekran od 7 inča za prikaz osnovnih informacija i veći ekran od 12 inča namijenjen vozaču. Na oba kraja kontrolne table nalaze se i dva vertikalna ekrana od 10 inča koji prikazuju slike sa spoljašnjih kamera.

Iako Renault nije otkrio detalje o pogonskom sistemu ovog konceptnog modela, ostaje nepoznanica da li će serijska verzija u potpunosti zadržati izgled koncepta Estafette.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...