Peugeot 3008 (2020–2023)
Agresivan izgled, ali pitoma mehanika
Model koji je već dobro poznat po vrhunskoj udobnosti, visokim tehnološkim standardima, ali i dobroj mehanici, čuven je i po visokim troškovima održavanja i ograničenom prostoru. Najčešći kvarovi uključuju probleme sa EGR ventilom, elektronskim komponentama i habanjem kočionih pločica usljed mase vozila…
Peugeot 3008 (2020–2023) 1.5 HDi (131 KS)
Peugeot 3008, model iz 2020. godine, predstavlja drugu generaciju popularnog SUV-a koji je brzo stekao reputaciju zahvaljujući svom modernom dizajnu i inovativnim tehnologijama. Motor 1.5 HDi sa snagom od 131 KS nudi odličnu ravnotežu između performansi i ekonomičnosti, čime se ovaj model pozicionira kao idealan izbor za vozače koji traže efikasnost. Unutrašnjost vozila je pažljivo dizajnirana, sa fokusom na udobnost i ergonomiju, pružajući vozaču i putnicima visok nivo luksuza.
Infotainment sistem sa ekranom osjetljivim na dodir i digitalna instrument-tabla doprinose savremenom izgledu kabine, dok dostupne opcije asistencije za vožnju poboljšavaju sigurnost i iskustvo vožnje. Peugeot 3008 takođe je poznat po svojoj prostranosti, što ga čini pogodnim za porodice i putovanja. Sa snažnim motorom i efikasnim sistemom vješanja, 3008 nudi udobnu vožnju na raznim terenima. Ovaj model se ističe ne samo po dizajnu već i po ekološkim karakteristikama, s niskim emisijama CO2 i konkurentnom potrošnjom goriva. Visoka cijena održavanja i zamjene dijelova može biti zabrinjavajuća za vlasnike, posebno u poređenju s konkurencijom.
Takođe, prostor za zadnje putnike može biti pomalo ograničen, što može smetati višim osobama tokom dužih putovanja. Osim toga, prtljažnik, iako dovoljno prostran, nije među najvećima u klasi, što može predstavljati izazov prilikom prevoženja većih tereta. Infotainment sistem, iako moderan, može biti komplikovan za upotrebu, a korisnici ponekad prijavljuju spor odgovor na dodir. Takođe, neki vozači smatraju da je upravljanje previše „elektronsko”, što može smanjiti osjećaj direktne povezanosti s vozilom. Najčešći kvarovi uključuju probleme sa EGR ventilom, koji se može zaprljati i izazvati probleme s performansama motora.
Pored toga, vlasnici su izvijestili o kvarovima na elektronskim komponentama, kao što su senzori i problemi sa infotainment sistemom, koji mogu uzrokovati smetnje u radu sistema. Takođe, habanje kočionih pločica može se javiti ranije nego kod drugih vozila, posebno ako se automobil često koristi u gradskim uslovima, što zahtijeva redovne provjere i zamjene. Osim toga, problemi sa sistemom vješanja, kao što su nepravilnosti u radu amortizera, mogu dovesti do smanjenja udobnosti vožnje. Vlasnici su takođe primijetili poteškoće sa pregrijavanjem motora usljed kvarova na sistemu hlađenja, što može rezultirati dodatnim troškovima popravke.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5 HDi (131 KS) |
Prosječno |
6,0 |
Najmanje |
5,0 |
Najviše |
6,4 |
Prednosti
moderan dizajn, dobra upravljivost, ekonomičan motor, kvalitetna unutrašnjost, udobna vožnja, napredne tehnologije, nizak nivo buke, dobra sigurnost, niske emisije.
Mane
visoki troškovi održavanja, manjak prostora za putnike, mali prtljažnik, složen infotainment, problemi s elektronikom, mekano vješanje, sporiji odziv sistema, teškoće s pregrijavanjem, brže habanje kočionih pločica, mogući problemi sa EGR ventilom.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.499 ccm |
Snaga |
131 KS pri 3.750 o/min |
Max obrtni momenat |
300 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
188 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11,5 s |
Dimenzije DxŠxV |
444 x 184 x 162 cm |
Masa |
1.429 kg |
Osovinski razmak |
267 cm |
Prtljažnik |
520–1.482 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2020. Predstavljena druga generacija modela, donoseći unaprijeđeni dizajn, efikasnije motore i modernizovane tehnologije, čime je postao konkurentniji na tržištu SUV vozila.
• 2021. Osvojio prestižne nagrade za dizajn i sigurnost, uključujući „Euro NCAP” pet zvjezdica, potvrđujući svoju reputaciju kao jedan od najsigurnijih SUV-ova na tržištu.
• 2022. Peugeot 3008 dobija poboljšanja u pogledu digitalizacije, uključujući unaprijeđeni infotainment sistem sa dodatnim funkcijama povezivanja, što poboljšava korisničko iskustvo i tehnologiju u vozilu.
⚠️ Obrati pažnju:
Vlasnici su prijavili problem sa senzorima, kao i poteškoće sa radom infotainment sistema što može uzrokovati prekide u funkcionalnosti i smetnje tokom vožnje
EGR se može zaprljati zbog nakupljanja čađi što dovodi do smanjenja performansi motora, povećane potrošnje goriva i mogućih grešaka u sistemu
Brže habanje kočionih pločica može se javiti posebno kod učestale vožnje u gradskim uslovima što zahtjeva redovno održavanje i zamjene
Više informacija o modelu Peugeot 3008 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.