Opel Astra (2015–2019) 1.4 (101 KS)
Opel Astra K je debitovala na sajmu automobila u Frankfurtu, septembra 2015. godine. Novi model je 5 cm kraći i gotovo 200 kg lakši od prethodnog zahvaljujući korištenju naprednih materijala, te promjenama na karoseriji i sistemu vješanja, a prostor u kabini nije trpio zahvaljujući boljem raporedu prostora. Dizajn predstavlja evoluciju prethodnog modela uz nešto ozbiljnije i dinamičnije linije, ali je i dalje konzervativan i konvencionalan automobil, po čemu podsjeća na glavnog konkurenta Volkswagen Golfa. Najveća promjena je uočljiva u unutrašnjosti vozila gdje se ističe potpuno nova instrument tabla sa daleko manjim brojem prekidača i intuitivnijim rasporedom komandi. Materijali u kabini su većinom kvalitetni uz par slabijih detalja poput ručki na vratima napravljenih od jeftine plastike.
Mjesta ima dovoljno u oba reda sjedišta, ali će vozaču zasmetati širok C stub koji stvara veliki mrtvi ugao. Prtljažnik je pravilnog oblika sa kapacitetom od 370 litara, a preklapanjem zadnje klupe se dobija maksimalnih 1.216 litara prtljažnog prostora. Sigurnost je na visokom nivou, čemu svjedoči i svih pet zvjezdica osvojenih na Euro NCAP testu uz visok nivo sigurnosti za odrasle putnike i djecu, kao i neuobičajeno dobru zaštitu pješaka. Na listama pouzdanosti Astra bilježi prosječne rezultate, ali se većina uočenih problema odnosi na dizelske motore.
1.4-litarski atmosferski benzinac je idealan za kupce koji zahtijevaju jednostavan motor jeftin za održavanje, bez potrebe za dinamičnom sportskom vožnjom. Agregat je uparen sa petostepenim manuelnim mjenjačem i razvija 101 KS. Automobil je sa ovim motorom relativno trom, a ni potrošnja nije idelana i može biti veća od turbo verzije istog agregata. Iako ranije Opelove modele prati negativna reputacija, antikorozivna zaštita Astre K je na visokom nivou i nije se pojavio veliki broj primjedbi.
Pojedini vlasnici su se žalili na loš kvalitet izolacije na donjem dijelu vrata koji za posljedicu ima prodor vode u kabinu, a sličan problem se javio i na poklopcu prtljažnika gdje se skupljala voda koja bi se prosula pri otvaranju. Prijavljivani su i kvarovi na ručnoj kočnici koja je znala da otkaže pri parkiranju na neravnoj podlozi. Modeli proizvedeni između avgusta i decembra 2016. godine su imali problema sa vazdušnim jastukom suvozača koji je mogao dovesti do nepravilnog otvaranja, pa su ta vozila pozivana u servis zbog zamjene modula.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.4 (101 KS) | |
Prosječno | 7,1 |
Najmanje | 5,8 |
Najviše | 8,5 |
TEHNIČKI PODACI | |
Motor | Benzin |
Zapremina | 1.399 ccm |
Snaga | 101 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat | 130 Nm pri 4.400 o/min |
Najveća brzina | 185 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h | 12,3 s |
Dimenzije DxŠxV | 437 x 187 x 149 cm |
Masa | 1.278 kg |
Osovinski razmak | 266 cm |
Prtljažnik | 370 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2015. Debi Astre K na sajmu automobila u Frankfurtu.
• 2016. Predstavljena karavanska verzija sa sličnom paletom motora i paketima opreme.
• 2017. U ponudu dodat 1.4-litarski CNG benzinac od 110 KS pokretan na gas.
• 2019. Krajem ljeta predstavljena restilizovana verzija modela.
⚠️ Obrati pažnju:
Zbog loše izolacije je dolazilo do prodiranja vode u kabinu vozila.
Pojedini vlasnici su se žalili na probleme sa ručnom kočnicom pri parkiranju na uzbrdici.
Kod manjeg broja modela je uočen problem pri otvaranju suvozačevog vazdušnog jastuka, pa su opozvani.
Više informacija o modelu Opel Astra pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Test ovog modela iz 2018. godine sa dizelskim motorom možeš pročitati ovdje. Za više polovnih automobila klikni ovdje.