Francuski dizajner Giles Vidal prešao je 2020. godine iz Peugeota u Renault. Dobio je težak zadatak da ponudi zamjenu za zanimljiv i originalan dizajnerski jezik koji je utemeljio Holanđanin Laurens van den Acker. Prvi Vidalov rad bila je retro verzija Renaulta 5, a drugi je redizajn Captura. Ako je suditi prema izgledu novog Captura, nježne i valovite linije s Vidalom postaju stvar prošlost, a na scenu stupa uglastiji dizajn. Vizuelne promjene su velike sprijeda.
Tu su u prvom planu nova glavna LED svjetla i trodijelna dnevna. Branik je postao izražajniji, a veliki hromirani Renaultov logotip i maska hladnjaka zamijenjeni su s jednostavnim panelima. I dok je s prednje strane izgubio dosadašnju nježnost, ona je uprkos modernizaciji branika, zadržana pozadi, gdje su zaobljena svjetla oblikom ostala ista, ali uz izmijenjenu grafiku. S redizajnom su ponuđene i neke nove karoserijske boje, pa je kupcima na raspolaganju čak 14 različitih jednobojnih i dvobojnih kombinacija. Tu su i modernizovani aluminijumski naplaci dostupni u rasponu od 17 do 19-inča, dok će osnovni model dolaziti sa čeličnim točkovima.
U Renaultu s nestrpljenjem očekuju prve reakcije javnosti na promjene, jer je riječ o jednom od njegovih najuspješnijih modela, koji drži 30% tržišta u segmentu kompaktnih crossovera. U enterijeru su napravljene velike promjene, koje su prije svega fokusirane na centralni greben gdje više nema klasičnih komandi klima uređaja. One su sada kao i brojne ostale nove funkcije integrisane u multimedijalni sistem, odnosno na dodir osjetljivi centralni ekran. S eliminacijom komandi klima uređaja Renault je morao u Captur da instalira potpuno novi upravljački softver i prilagodi multimedijalni sistem novim funkcijama.
Zahvaljujući Android Automotive platformi sada je u multimedijalni sistem moguće instalirati 50 različitih aplikacija među kojima su i Google Maps i asistencija s efikasnim glasovnim kontrolama. Sve to trebalo bi dodatno da motiviše mlađe kupce da se odluče za kupovinu Captura. U Renaultu ističu kako uz ovaj model nude i i mnoštvo najsavremenijih sistema asistencije u vožnji, među kojima je sistem nadzora okoline vozila, s detekcijom opasnih situacija i automatskim kočenjem u cilju izbjegavanja najgoreg, odnosno smanjivanjem posljedica.
Velike promjene napravljene su i uvođenjem nove linije presvlaka sjedišta s modernizovanim dezenima i recikliranim materijalima, koji se mogu ponovo reciklirati. Dimenzijski prostor u oba reda kabine ostao je na nivou prethodnika. To znači da će i nakon redizajna Captur biti jedan od najkomfornijih predstavnika u klasi s prtljažnikom zapremine u rasponu od 326 do 422 litra. Pogonski segment čine ulazni 0,9-litarski trocilindarski benzinac sa 90 KS, a slijede tri blaga hibrida sa 140, 155 i 160 KS koji su zasnovani na 1.3 Tce turbobenzincu. U ponudi je i plinski pogon zasnovan na 0.9 Tce agregatu, koji ima 100 KS. Vrh tehnološke ponude predstavlja E-Tech hibridni model s 1,6-litarskim atmosferskim benzincem i elektromotorom, koji zajedno imaju 145 KS. Novi Captur već je dostupan evropskim kupcima po ulaznoj cijeni od 22.950 eura.
MITSUBISHIJEV KLON
Poput originalnog modela, i redizajnirani Captur veoma brzo je nakon premijere dobio klon u vidu Mitsubishi ASX modela. U Mitsubishiji ističu da je ASX automobil namijenjen širokom krugu kupaca, a prije svega mladim porodičnim ljudima, koji u enterijeru traže savremenu tehnologiju kombinovanu sa puno slobodnog prostora i praktičnim prtljažnikom. Suštinski najveće vizuelne razlike između ova dva modela nudi prednji dio vozila, gdje je osim Mitsubishijevog logotipa ugrađena i specifična maska hladnjaka. Drugačiji dizajn nude i oba branika, a tu su i specifično oblikovani aluminijumski naplaci. Na mjestu Renaultovog logotipa pozadi je kod Mitsubishija ugrađena nadzorna kamera, dok je grafika LED svjetala ostala ista.