Benzinski Macan, jedan od ključnih izvora prihoda za Porsche, i dalje ostvaruje značajne rezultate iako je povučen s evropskog tržišta. Uprkos svemu model iz prethodne generacije dostigao je prodaju od 64.517 jedinica, čime je postao drugi najprodavaniji model marke, odmah iza Cayennea. Istovremeno, električni Macan, koji je trebao preuzeti vodeću ulogu u portfoliju, ne ispunjava u potpunosti očekivanja.
Dodatne brige izazvane su značajnim padom prodaje Taycana, koji je zabilježio smanjenje prodajnih rezultata za čak 49%. Ovo je pokrenulo razgovore o povratku benzinskog Macana, a kao potencijalno rješenje navodi se mogućnost korištenja Audijeve PPC platforme (Premium Platform Combustion). Audi je nedavno povukao sličan potez, zadržavši Q5 u ponudi paralelno s lansiranjem električnog Q6.
Lutz Meschke, glavni operativni direktor Porschea za finansije, ranije je izjavio da kompanija razmatra mogućnost prilagođavanja svoje strategije. Ovo uključuje opremanje određenih modela, koji su prvobitno zamišljeni kao potpuno električni, hibridnim pogonima ili motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Porscheova prodaja pala je za 7% u prethodnom periodu, što je brendu donijelo dodatne izazove. Jedna od drastičnih odluka uključuje smanjenje proizvodnje Taycana, a čak se razmatra i mogućnost potpunog ukidanja proizvodnje ovog električnog modela u Stuttgartu.