Mercedes-Benz E220 (2016–2020)
Tradicionalno kvalitetna poslovna limuzina
Mercedes-Benz E-klasa predstavlja izvanredan izbor za one koji traže luksuz, udobnost i funkcionalnost u poslovnoj limuzini ovog njemačkog proizvođača. Pouzdanost ovog modela značajno je poboljšana u odnosu na prethodnu generaciju, međutim, važno je napomenuti da su mogući veći troškovi popravki...
Mercedes-Benz E220 (2016–2020) E220 CDI (194KS)
Iako možda nije tako velika i prestižna kao moćna S-klasa, niti tako česta kao manja C-klasa, E-klasa i dalje zauzima posebno mjesto u Mercedesovoj paleti limuzina jer se pozicionira kao zlatna sredina između ova dva modela. Peta generacija ovog modela (W213) stigla je na tržište 2016. godine, a 2020. godine je doživjela redizajn. Međutim, iako je nova generacija dostupna, petu generaciju E-klase još uvijek smatramo aktuelnom i relevantnom. Redizajn iz 2020. donio je brojne promjene, uključujući vizuelne izmjene, napredniju tehnologiju i raznovrsniju ponudu motora.
Osim toga, redizajnirana E-klasa snizila je cijenu prethodne generacije na tržištu polovnih automobila, što je učinilo ovaj model izuzetno konkurentnim. E-klasa se može nabaviti kao limuzina ili prostrani karavan, elegantni coupe, kabriolet ili terenski model nazvan All-Terrain. Njena prilagodljivost omogućava joj da obavlja različite uloge, što svjedoči o kvalitetu ovog modela. Ponuda motora za E-klasu je vrlo široka, no kod nas se najčešće preferira E 220 model zbog prednosti u snazi u poređenju s E 200 CDI, uz sličnu potrošnju goriva. Upravo zbog ove prednosti u snazi, E 220 čini se kao logičan izbor bez potrebe za traženjem slabijeg motora. Početni paket opreme pruža obilje luksuza, uključujući aluminijumske naplatke, klima uređaj, satelitsku navigaciju, tempomat, LED prednja svjetla, sistem samostalnog parkiranja, grijana kožna sjedišta te pokretanje bez ključa.
AMG Line paket dodaje mnoge sportske elemente, kao što su veći aluminijumski naplaci, sportski bodykit i umjetna koža na instrument ploči. Vožnja E-klase osjeća se kao upravljanje manjom verzijom S-klase, što predstavlja veliki kompliment. Kvalitet enterijera je jedna od najjačih strana E-klase, budući da je sličan kvalitetu BMW Serije 5 i čak nadmašuje Audi A6. Uz to, E-klasa pruža raskošniji enterijer od oba konkurenta, što će mnogi kupci zasigurno cijeniti. Kada je riječ o kvarovima, mogu se primijetiti samo manji problemi - neki od prekidača unutar kabine mogli su izgubiti funkcionalnost, no uopšteno, korišteni E220 pruža pozitivan utisak i ugodno iskustvo vožnje.
Kod polovnih primjeraka, trošenje materijala u kabini je vrlo minimalno, a automobil se i dalje ponaša na cesti kao prvog dana, čak i bez skupog Airmatic vješanja koji bi s vremenom mogao iziskivati visoke troškove popravaka. Neke od učestalijih poteškoća koje su se pojavljivale uključuju probleme s pumpom za vodu i nakupljanje čađi na EGR ventilu. Ovi problemi često su posljedica lošeg kvaliteta goriva i učestalog gradskog voženja. Iako Mercedes E-klasa (W213) još uvijek nije u službenoj statistici kvarova njemačkog TÜV-a, očekuje se da će slijediti trend svojih prethodnika u pogledu pouzdanosti, posebno kada je opremljen izvanrednim dvolitrenim dizel motorom.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: E220 CDI (194KS) |
Prosječno |
6,1 |
Najmanje |
4,8 |
Najviše |
6,6 |
Prednosti
Velika doza komfora, luksuz, sigurnost, praktičnost, ekonomičnost, performanse, pouzdanost, imidž
Mane
Kvalitet pojedinih materijala u enterijeru, EGR ventil, pumpa za vodu, curenje rashladne tečnosti, skupo održavanje
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.950 ccm |
Snaga |
194 KS pri 3.800 o/min |
Max obrtni momenat |
400 Nm pri 1.600–2.800 o/min |
Najveća brzina |
240 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
7,3 s |
Dimenzije DxŠxV |
492 x 185 x 146 cm |
Masa |
1.605 kg |
Osovinski razmak |
293,9 cm |
Prtljažnik |
540 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2016. Peta generacija E-Klase predstavljena na salonu automobila u Detroitu
• 2020. Potpuno restilizovan izgled prednjeg kraja vozila uz osvježenu paletu agregata.
• 2023. Prestanak proizvodnje i predstavljanje pete generacije modela.
⚠️ Obrati pažnju:
Airmatic vješanje bi moglo biti skupo za popravku u godinama koje dolaze.
Pumpa za vodu je potencijalni problem, jer je u nekoliko statistika zabilježeno da otkazuje ranije nego što se očekuje.
EGR ventil je jedna od slabijih tačaka modernih dizelaša, a problemi nastaju usljed česte gradske vožnje i lošeg goriva
Više informacija o modelu Mercedes-Benz E Klasa pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.