BMW X1 (2015–2018)

Njemačka škola komfora i funkcionalnosti

Mnogi vozači su očarani najmanjim članom BMW porodice iz serije X kada je riječ o polovnim automobilima, zbog njegove izvanredne izrade, sjajnog vješanja i snage pogonskih agregata. Dodatno, ova vozila nude prostran prtljažni prostor koji je veoma koristan. Sve ove karakteristike čine ga veoma zanimljivim izborom na tržištu polovnih automobila...
02 Juli 2023

Njemačka škola komfora i funkcionalnosti

BMW X1 (2015–2018) 1.8i (136 KS)

Druga generacija najmanjeg BMW SUV-a, koja je stigla na tržište krajem 2015. godine, donosi prostran enterijer, vrhunsku funkcionalnost i visok nivo bezbjednosti. Kabina je proširena i unaprijeđena u odnosu na prethodni model, pružajući više prostora putnicima. Sjedišta su podignuta naprijed i pozadi, omogućavajući veću udobnost i više prostora za noge. BMW je uspio da spoji praktičnost, prostranost i sigurnost u drugoj generaciji svog najmanjeg SUV-a, čineći ga izuzetno atraktivnim izborom za vozače koji žele udoban i siguran automobil.

BMW X1 2016 1600 68

Kabina ovog modela pruža mnogo pretinaca i pregrada za odlaganje sitnica, dok je prtljažni prostor proširen na 505 litara, koji se može povećati na 1.550 litara preklapanjem zadnje klupe. Enterijer je usmjeren prema vozaču, s ravnom instrument tablom i nagnutom centralnom konzolom za bolju preglednost i jednostavno upravljanje. iDrive sistem uključuje kontrolni displej veličine od 6,5 do 8,8 inča, povezan s ConnectedDrive infotainment sistemom i navigacijom. BMW se ističe visokim standardima kvaliteta materijala i presvlaka sjedišta, pružajući udobnost i luksuzno iskustvo vozačima i putnicima.

BMW X1 2016 1280 0d

Na centralnoj konzoli ovog modela nalazi se selektor kontrole vožnje koji omogućava vozaču da promijeni režim vožnje između Comfort, Sport i Eco Pro. Eco Pro režim je posebno dizajniran za uštedu goriva, omogućavajući ekonomičniju vožnju. Svi modeli ovog automobila su opremljeni  brojnim sistemima kontrole stabilnosti, kao i asistencijom pri pokretanju i kontroli performansi. Pogonski benzinski agregat zapremine 1,5 litara i snage 136 KS je jedan od najpouzdanijih i najzahvalnijih u svojoj klasi, pružajući dobre performanse uz umjerenu potrošnju goriva. Međutim, važno je napomenuti da ovaj agregat može biti osjetljiv na gorivo lošeg kvaliteta.

BMW X1 2016 1600 96

Dizne su posebno podložne oštećenju, pa se preporučuje pažljivo biranje goriva kako bi se izbjegli mogući problemi. Takođe, prilikom kupovine ovog modela, preporučuje se detaljan pregled komponenti vješanja i kočionog sistema, s obzirom na to da zamjena ili popravka ovih komponenti, kao i redovno održavanje, mogu biti skupi. Vozačima se savjetuje da budu svjesni ovih potencijalnih troškova kako bi pravilno planirali održavanje i povezane izdatke.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.8i benzin (136 KS)
Prosječno 6,6
Najmanje 6,0
Najviše 7,2

Prednosti

Kvalitetna izrada, prostranost, udobnost, performanse, mala potrošnja, imidž, funkcionalnost

Mane

Visoka cijena na tržištu polovnjaka, skupo održavanje, dizne, vješanje, kočioni sistem

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.499 ccm
Snaga 136 KS pri 4.400 o/min
Max obrtni momenat 220 Nm pri 1.250 o/min
Najveća brzina 204 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,7 s
Dimenzije DxŠxV 443,9 x 182,1 x 159,8 cm
Masa 1.395 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 505–1.550 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2008. Predstavljen je kao konceptualni model na Salonu automobila u Parizu

• 2009. Prva generacija X1 je izašla na tržište

• 2015. Predstavljena je druga generacija X1

• 2018. Prodato je ukupno 728.115 jedinica ovog modela u svijetu




⚠️ Obrati pažnju:

Slike 1 dizne

Dizne su osjetljive na benzin lošeg kvaliteta, preporučuje se upotreba aditiva.

 

Slika 2 kočnica

Kočioni sistem je sklon brzom trošenju zbog same mase vozila

 

Slika 3 ovjes

Komponente vješanja stradaju od vožnje po lošim putevima.

 

Više informacija o modelu BMW X1 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...