VW T-Roc u detaljima

Veći, komforniji i vizuelno moderniji

Sa novim T-Rocom Volkswagen je prvi put na jednom klasičnom pogonskom modelu primijenio slična i ista dizajnerska rješenja kao na električnoj ID seriji. Istovremeno je sam automobil postao gabaritniji, dinamičniji i osigurao veći stepen kabinskog komfora, što ga je dodatno probližilo broj većem Tiguanu…
26 Septembar 2025

Veći, komforniji i vizuelno moderniji

Volkswagen je predstavio drugu generaciju jednog od svojih najprodavanijih i globalno najuspješnijih modela – novi T-Roc. Ovaj kompaktni SUV, koji je od 2017. prodat u više od dva miliona primjeraka, sada dolazi u izdanju koje donosi niz ključnih tehnoloških, dizajnerskih i ergonomskih unapređenja, jasno pokazujući kako njemački brend vidi budućnost segmenta krosovera. 

 

Nakon modela Tiguan i Tayron, T-Roc je treći SUV Volkswagena razvijen na najnovijoj verziji modularne poprečne platforme MQB Evo, čime se značajno izdvaja od konkurencije. Podsjećamo da se samo u protekloj godini za T-Roc odlučilo oko 292.000 kupaca širom svijeta, što ga je učinilo drugim najuspješnijim Volkswagenovim SUV-om nakon Tiguana. 

 

Nova generacija ima zadatak da nastavi taj niz, ali i da kupcima ponudi više prostora, naprednije sisteme asistencije, moderniji dizajn, te elektrifikovana pogonska rješenja prilagođena savremenim zahtjevima održive mobilnosti.

 

Već na prvi pogled novi T-Roc ostavlja snažan utisak. Iako je zadržao prepoznatljivu siluetu s karakterističnim krovnim linijama i proporcijama, dizajnerski tim je temeljno redizajnirao prednji i zadnji dio. Rezultat je automobil koji se odmah prepoznaje kao T-Roc, ali koji ujedno izgleda znatno modernije i zrelije. 

 

Ono što se kritičarima ovakvog dizajna ne dopada jeste prevelika sličnost sa Volkswagenovim električnim ID modelima, koji se baš i nisu proslavili kada je riječ o prodaji. Prednji dio sada uključuje nova IQ.LIGHT Matrix LED svjetla, povezana tankom svjetlosnom trakom, dok je osvijetljeni Volkswagen logotip dodatno naglasio futuristički identitet vozila. Zadnji dio donosi redizajnirana svjetla, takođe s LED trakom, koja u višim paketima opreme uključuje i crveno osvijetljeni Volkswagenov znak. 

 

Proporcije vozila su sada izduženije. T-Roc je narastao do 4373 milimetara dužine, što je 12,2 centimetra više nego ranije, dok je međuosovinski razmak povećan na 2631 mm, odnosno za 2,8 centimetara. Ovaj rast je omogućio da se na novi model ugrade točkovi od 20 inča, što je dodatno naglasilo njegovu dinamičnu bočnu liniju. Stilski zaštitni znak, srebrni ukras koji se proteže od A-stuba do D-stuba, poznat i kao „hokejaški štap”, zadržan je i na novom modelu, ali sada u profinjenijem obliku.

 

Volkswagen je kod nove generacije T-Roca posebno radio na unutrašnjosti, koja sada, kako on to navodi, kvalitetom materijala i završnom obradom izlazi iz okvira svoje klase. Instrument-panel je prekriven novorazvijenom strukturom tkanine, koja kod dodira pruža osjećaj vozaču i putnicima kao da se nalaze u dnevnom boravku, dok perforirana vještačka koža propušta ambijentalno svjetlo, stvarajući poseban vizuelni ugođaj. 

 

Ergonomija je dodatno unaprijeđena. Drške za otvaranje vrata sada su elegantno integrisane u naslone za ruke i prate filozofiju „oblik slijedi funkcijuˮ. Vozač ima pred sobom novi Digital Cockpit Pro u velikom pravougaonom formatu, s mogućnošću smanjenog prikaza za situacije kada nije potrebno pratiti sve informacije. Opcioni „head-upˮ displej na vjetrobranskom staklu dodatno doprinosi sigurnosti i praktičnosti. 

 

Kvalitet i udobnost sjedišta takođe su podignuti na viši nivo. U verziji Style prvi put se nude u 14 smjerova električno podesiva sjedišta ergoActive s funkcijom masaže, što je do sada bilo rezervisano za višu klasu poput Passata ili Touarega. Putnici pozadi imaju više prostora zahvaljujući većim dimenzijama, a prtljažnik sada nudi 465 litara, što je za 20 litara više nego kod prethodnika. Ko želi sada može da dobije i dvodijelni stakleni panoramski krov s električnim pokretanjem i platnenim sjenilom. 

 

S obzirom na to da je razvijen na platformi MQB Evo, novi T-Roc koristi napredne tehnologije i asistente preuzete iz većih modela. To uključuje novi Travel Assist, koji sada pomaže i pri automatskoj promjeni trake i prilagođava brzinu na osnovu prepoznatih saobraćajnih znakova. „Park Assist Proˮ omogućava potpuno automatsko parkiranje i izlazak iz parkinga na udaljenosti do 50 metara, a sve to zahvaljujući činjenici da povezan s aplikacijom na pametnom telefonu. 

 

Novi sistem upozorenja pri izlasku iz vozila dodatno brine o sigurnosti biciklista i ostalih učesnika u saobraćaju. Volkswagen je značajno unaprijedio i održivost odnosno ekološki karakter ovog modela, tako što je 20% svih plastičnih dijelova izrađeno je od recikliranih materijala, što ukupno odgovara masi od 40 kilograma. Time je T-Roc postao prvi Volkswagen koji je dostigao ovako visok udio recikliranih sadržaja. 

 

Novi T-Roc se kao i do sada u ponudi Volkswagena pozicionira između modela T-Cross i Tiguan, s tim da je sada gabaritno, komforno i tehnološki bliži većem modelu nego što je to bio slučaj s prethodnikom. Kao Volkswagenov krosover sa pet sjedišta on efikasno spaja karakter kupea sa praktičnošću SUV-a, a njemački brend u njemu vidi ključnog igrača za pridobijanje novih kupaca u  segmentima B-SUV i C-SUV. 

 

Kada je riječ o kupcima, treba istaći da će oni moći birati između četiri jasno definisana paketa opreme: T-Roc, Life, Style i R-Line. Osim njih, u ponudi će biti i atraktivne dodatne opcije poput paketa Black Style, koji uključuje crne aluminijumske točkove i vanjske detalje, te premijum zvučni sistem Harman/Kardon. 

 

Prvi primjerci novog modela u Bosni i Hercegovini očekuju se početkom 2026. godine, dok bi pretprodaja mogla početi krajem 2025. godine. Još uvijek nema potvrda o eventualnim cijenama za domaće tržište, ali pouzdano se zna da najpovoljniji T-Roc na njemačkom tržištu košta 30.485 eura, uz mjesečnu lizing ratu od 400 eura. 

 

Kupcima je uz osnovni model na raspolaganju pet karoserijskih boja, dok se standardni 16-inčni čelični naplaci mogu zamijeniti opcionim aluminijumskim iste dimenzije. Unutrašnjost tog najpovoljnijeg modela je bazična, sa velikim udjelom jednostavne crne plastike i platnenih materijala od kojih su izrađene obloge vrata i sjedišta, ali i taj model ima digitalne instrumente, upravljački ekran osjetljiv na dodir i multifunkcionalni kožom obloženi upravljač. 

 

POGON
Dva motora i više varijacija
Ulazne verzije novog T-Roca opremljene su 1,5-litarskim eTSI blagim hibridima, koji donose izbor između 116 KS i 150 KS. Slabiji motor od 116 KS omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,6 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 196 km/h, dok snažniji od 150 KS ubrzava za 8,9 sekundi i dostiže 212 km/h. Oba motora serijski dolaze u kombinaciji sa sedmostepenim DSG mjenjačem i prednjim pogonom. 

 

Ponudu će kasnije upotpuniti i potpuno hibridne verzije, 1,5-litarski TSI evo2 sa 136 i 170 KS, takođe upareni s DSG automatikom. Na samom vrhu ponude nalaziće se snažni 2.0 TSI motori sa snagom do 333 KS i 4MOTION pogonom na sve točkove, što će T-Rocu obezbijediti performanse sportskog karaktera. Ručni mjenjač izbačen je iz upotrebe, a sa njim se Volkswagen oprostio i od ulaznog trocilindarskog 1.0 TSI motora. 

 

Elektronika koja je uvijek budna
Novi T-Roc dolazi s najsavremenijim asistentima u klasi, osmišljenim da podignu bezbjednost i olakšaju svakodnevnu vožnju. Primjera radi, Travel Assist kombinuje adaptivni tempomat, pomoć pri zadržavanju u traci i automatsku promjenu traka, dok Park Assist Pro omogućava parkiranje i napuštanje parking mjesta putem pametnog telefona. 

 

Vozačima dodatno pomaže sistem upozorenja pri izlasku iz vozila koji smanjuje rizik od sudara s biciklistima ili nadolazećim automobilima. Preglednost i koncentraciju u vožnji unapređuju „head-upˮ displej i Digital Cockpit Pro, koji smanjuju vizuelne distrakcije i pružaju moderan prikaz informacija. 

 

Volkswagen u prvi plan ističe i unaprijeđeni sistem za nadzor budnosti vozača, koji sada s puno većim stepenom sigurnosti može da uoči da li je vozač umoran i da mu sugeriše da je došlo vrijeme za odmor. Zahvaljujući savremenoj komunikacionoj tehnologiji, a prije svega pametnim telefonima, vozaču su na raspolaganju i brojni asistenti koji mu omogućavaju da na daljinu komunicira sa svojim vozilom, da ga locira i razmijeni najbitnije informacije o nivou goriva u rezervoaru, raspoloživoj autonomiji i slično. 

 

Po potrebi automobil se može i otključati na daljinu, odnosno mogu mu se zatvoriti prozori i obaviti još neke slične operacije za koje je do sada bilo nužno fizičko prisustvo ključa vozila i samog vozača. 

 

Paketi opreme i njihov sadržaj

Ponuda opreme počinje s osnovnim paketom T-Roc, fokusiranim na funkcionalnost i ekonomičnost. Stepen iznad nalazi se Life, koji donosi veću udobnost i praktičnost, a od ovog nivao dostupan je i dvobojni lak karoserije. Style naglašava sofisticiranost i tehnologiju, s ambijentalnim svjetlom koje prolazi kroz perforiranu vještačku kožu i opcijom ergoActive sjedišta s masažom. 

 

Za one koji žele sportski karakter tu je R-Line, sa dinamičnim linijama, mogućnošću adaptivnog vješanja DCC, ekskluzivnim detaljima paketa Black Style i vrhunskim ozvučenjem Harman/Kardon. Kupci imaju i širok asortiman dodatnih pomagala kojima je moguće unaprijediti estetiku, ali i funkcionalnost automobila. 

 

IMPRESIVAN PRETHODNIK 
Druga generacija T-Roca zamijenila je veoma uspješnog prethodnika, koji se proizvodio od 2017. godine. Prva generacija sklapala se u Portugalu, u tvornici Autoeuropa u Setubalu, a za azijsko tržište i u Kini (Fošan), i to otprilike od 2017. do dolaska aktuelnog nasljednika. Prodaja je bila impresivna od samog starta. Samo u 2022. godini proizvedeno je oko 322.211 jedinica, a s ovim rezultatom T-Roc bio je peti pojedinačni Volkswagenov model po obimu proizvodnje. Evropski ritam godišnje prodaje dosta je oscilirao. 

 

Od svega 4930 vozila isporučenih u 2017. (prodaja je počela pred kraj godine) stiglo se do 139.755 isporučenih jedinica u 2018. a zatim i do rekordnih 207.976 tokom 2019. Početak pandemije virusa korone uslovio je osjetan pad na 158.638 u 2020. Godinu dana kasnije Volkswagen je isporučio 181.577 jedinica, a 2022. njih 178.425. Zadnje dvije godine isporučeno je više od 200.000 primjeraka, ali bez obaranja rekorda iz 2019. 

IZDVOJENI TEST


Test – Cupra Tavascan VZ

Stvoren da oduševljava oči i duh

I dok Volkswagen svojim električnim automobilima promoviše racionalnost, Škoda praktičnost, a ...