Toyota Hilux
Legendarni pick-up ulazi u električnu eru
Toyota tako potvrđuje svoju „multi-tehnološku“ strategiju koja umjesto oslanjanja na jedan tip pogona, nudi izbor između hibridnih, električnih i budućih vodoničnih varijanti...
Toyota je predstavila potpuno novu, devetu generaciju svog legendarnog pick-up modela Hilux, koji sada ulazi u eru elektrifikacije. Nova gama obuhvata klasičnu 48V hibridnu verziju, potpuno električni model, a od 2028. godine stiže i Hilux pokretan vodonikom. Na tržište Evrope, pa i Italije, stiže tokom 2026. godine.

Toyota tako potvrđuje svoju „multi-tehnološku“ strategiju koja umjesto oslanjanja na jedan tip pogona, nudi izbor između hibridnih, električnih i budućih vodoničnih varijanti. Uprkos modernizaciji, Hilux zadržava ono po čemu je oduvijek bio poznat: izdržljivost, pouzdanost i snažan pogon na sva četiri točka, ali sada uz dodatak napredne tehnologije i nulte emisije.

Dizajn je potpuno novi, u stilu „Robust & Agile“ što znači da je snažan, ali i elegantan. Prednji kraj je oštrijih linija, sa uskim svjetlima i istaknutom centralnom trakom s Toyotinim logotipom, dok je u unutrašnjosti primjetan veliki skok u kvalitetu jer prije svega dominira digitalni kokpit sa dva ekrana od po 12,3 inča i novim infotainment sistemom.
Elektronski servo upravljač, novi sigurnosni sistemi T-Mate i potpuna povezanost putem MyToyota aplikacije podižu Hilux na viši tehnološki nivo. Električna verzija koristi bateriju od 59,2 kWh i pogon na obje osovine sa kombinovanim obrtnim momentom od preko 470 Nm, što obezbjeđuje domet do 240 kilometara po WLTP ciklusu, a uz to može povući 1.600 kilograma i nositi teret od 715 kg.

Hibridna verzija sa 48V sistemom i 2.8 dizel motorom stiže u proljeće 2026. i nudi maksimalnu praktičnost što znači do jedne tone nosivosti i vučnu moć do 3.500 kilograma. Sistem poboljšava odziv pri niskim obrtajima i smanjuje potrošnju goriva, bez kompromisa u performansama.
.webp)
Konačni korak u razvoju biće Hilux na vodonik, koji stiže 2028. godine i koristi tehnologiju gorivih ćelija razvijenu od strane Toyote