Facelift za Peugeot 308

Bez “zuba”, ali s više pameti

Francuski kompakt odbacio je "očnjake" te sada nosi LED “kandže”, osvijetljeni logo i novu paletu motora u kojoj je i električna verzija koja nudi domet preko 450 kilometara...
26 August 2025

Bez “zuba”, ali s više pameti

Peugeot nije zaboravio ljubitelje klasičnih hatchbacka i karavana te je popularni 308 dobio  osvježen izgled i gomilu tehničkih unaprijeđenja koja bi ga mogla još više približiti vozačima koji žele stil, ekonomičnost i praktičnost u jednom paketu. Nakon četiri godine na tržištu, facelift donosi potpuno redizajniranu prednju masku, ali ovaj put bez prepoznatljivih "očnjaka". Umjesto njih, tu su razdvojena LED svjetla, elegantne "svjetlosne kandže" i nova, aerodinamičnija prednja maska, a viši paketi opreme donose i naprednu Matrix LED tehnologiju, kao i osvijetljeni Peugeot logo – po prvi put u istoriji brenda.

Adfhadfhafhadfhadfhadfhadfhadfh

Na bočnoj strani se nisu mnogo trudili s promjenama, ali tu su novi 17 i 18-inčni točkovi, kao i dvije svježe boje – Lagoa plava za hatch, i Ingaro plava za karavan verziju. Nazad su izbacili  hromirane detalje s branika, dok su sada sve verzije dobile LED "kandže" u stop svjetlima, što je ranije bilo rezervisano samo za GT.

Adfhafhafhadfhadfhadfhadfh

U kabini se nije prešlo na potpuno novu digitalnu instrument tablu kao kod većih SUV modela, ali 10-inčni i-Cockpit ekran i dalje izgleda moderno i futuristički. Dodani su 3D efekti na digitalnoj instrument tabli, Alcantara presvlake, ambijentalno osvjetljenje u 8 boja, kao i masažna sjedišta i Hi-Fi Focal audio sistem u boljim paketima.

Afgjsghjasfgjsfgjsgfjsfgj

Ekološka nota takođe nije zaboravljena jer Peugeot navodi da je 31% materijala reciklirano ili obnovljivo, što vozilu daje dodatnu “zelenost”. Karavanska verzija 308 SW i dalje je u ponudi, s ogromnim prtljažnikom kapaciteta 598 do 1.487 litara, uz preklopiva sjedišta u omjeru 40:20:40 i praktičan električni prtljažnik.

Dagjhsfgjsgsafgjsfgj

Što se tiče motora, Peugeot 308 nudi gotovo sve opcije – od dizela do struje:

1.5 BlueHDi dizel s 130 KS, dostupan isključivo s automatikom.

1.2 benzinac s blagim hibridom i 143 KS, s dual-clutch automatskim mjenjačem i električnim pogonom za gradsku vožnju do 50% vremena.

Plug-in hibrid sa 192 KS i električnim dometom do 85 km.

E-308 – potpuno električna verzija sa 156 KS i WLTP dometom od 452 km, uz brzo punjenje (20-80%) za 32 minute i V2L opciju za napajanje drugih uređaja.

Dfhadfhadfhadfhadfhadfh

Peugeot zasad ne planira sportsku verziju ovog modela, iako je nedavno predstavio električni E-208 GTI. Legendarna PSE oznaka takođe ide u penziju s trenutnim 508 modelom.

IZDVOJENI TEST


Test – KGM Actyon 1.5 T-GDI 4WD

Futuristički dizajn i premijum ambicije

Zadnji testni automobil SsangYonga vozili smo sada već daleke 2010. godine. Korejski brend u m...