Nissan Juke (2010–2014)

Smjelo dizajniran i praktičan

Kada je predstavljen Nissan Juke, niko nije mogao vjerovati da su dizajneri bili tako smjeli. Unutrašnjost je komforna, a vozne osobine dobre. Ni cijena nije loša...
20 Decembar 2023

Smjelo dizajniran i praktičan

Nissan Juke (2010–2014) 1.5 dCi (110 KS) 

Iako je prošlo sedam godina od predstavljanja, još uvijek vlada mišljenje da je Nissan Juke najsmjelije dizajnirani automobil novog doba. Ono što je najvažnije jeste činjenica da ravnodušnih jednostavno nema – ili ga volite ili ga mrzite. Odmah na početku prodaje nudila se dovoljno široka paleta motora i mjenjača. Za one zahtjevnije u ponudi se nalazio i pogon 4x4 koji je zbog male potražnje (manje od 2% isporučenih modela) sa proizvodnih traka skinut 2014. godine.

Nissan Juke 2011 1280 ef192b2861c099f1b0dfb992c213215c98

Prilikom biranja automobila preporučujemo da se skoncentrišete na onaj ispod čije se prednje haube nalazi 1,5 dCi dizelaš sa 110 KS. Bez ikakve sumnje on je daleko bolji izbor od bilo kojeg benzinca u ponudi, što zbog umjerene potrošnje što zbog pouzdanosti. Kada već spominijemo pouzdanost, recimo da CVT mjenjači iz tog vremena jednostavno nisu na visini zadatka, pa ih obiđite u širokom luku. Da ne bi sve bilo kako treba brine se DPF filter koji je mnogima, uprkos poštovanju procedure, zadao velike i skupe glavobolje. Zavisno od godišta proizvodnje mogući su problemi sa turbo-punjačem i brizgaljkama goriva.

Nissan Juke 2011 1280 aa109b32a0bfc5782f7f300f41b4c1caf2

Srećom, problemi se javljaju sporadično pa nema neke velike bojazni da će ti problemi pogoditi baš vaš automobil, tim prije, jer su se manifestovali u prve dvije-tri godine eksploatacije. Poslije određene kilometraže može se čuti nešto veća buka koju proizvodi prednji ovjes. Razlog su povećani zazori do kojih dolazi zbog udarnih rupa i loše podloge. Svima treba biti jasno da Juke ipak nije terenac iako oblik karoserije asocira na to. Zanimljivo dizajnirana centralna konzola i plastika oko ručice mjenjača, koja podsjeća na oblik rezervoara, vrlo brzo počne puštati cvrčke“, što nije baš ugodno.

Nissan Juke 2011 1280 0863554c2514a49bd438a941d4b487fc65

Mnogi su problem pokušali riješiti lijepljenjem elastičnim silikonom. Tvrde da su uspjeli... Što se fabričkih opoziva tiče, bilo ih je nekoliko iz preventivnih razloga. Najveći je bio zbog pomalo neuobičajene greške na bravi vozačevih vrata. Loše brtvljenje propuštalo je vodu u mehanizam brave, koja je zbog toga tokom negativnih temperatura ostajala blokirana. Problem je isključivo pogodio modele sa volanom na lijevoj strani. Sve u svemu, Juke je kao stvoren za one koji se na bilo koji način žele istaknuti iz mase.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 dCi (110 KS)
Prosječno 5,7
Najmanje 4,8
Najviše 6,9

Prednosti

Radikalan dizajn koji još niko nije prekopirao, komfor na svim pozicijama, dobar osjećaj za komandama, praktičan u gradskoj upotrebi

Mane

Udobnost, tvrda plastika sklona škripanju i grebanju - posebno lakirani dijelovi, veliki točkovi koji narušavaju udobnost na lošim putevima

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 110 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 240 nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 175 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,2 s
Dimenzije DxŠxV 413,5 x 176,5 x 157 cm
Masa 1.285 kg
Osovinski razmak 253 cm
Prtljažnik 207–1.189 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2010. Svjetlo dana je ugledao više nego originalni Nissan Juke čiji izgled nikoga ne ostavlja ravnodušnim

• 2011. Zbog promotivnih aktivnosti predstavljen Juke R sa nevjerovatnih 480 KS

• 2013. U prodajne salone stiže Nissan Juke Nismo sa 200 KS i 4x4 pogonom 

• 2014. Istovremeno predstavljanje redizajnirane verzije i povlačenje 4x4 pogona

 

⚠️ Obrati pažnju:

Slika1 (2)

Zbog lošeg dihtovanja zimi se može zalediti brava na vozačevim vratima

 

Slika2 (1)

DPF filter može stradati čak i u slučaju kada se poštuje procedura regeneracije

 

Slika3 (3)

Veći zazor na komponentama prednjeg ovjesa javlja se u slučaju česte vožnje po off-road terenima

 

Više informacija o modelu Nissan Juke pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...