Dacia Sandero Stepway I (2008 – 2012)

Rumunska verzija gradskog crossovera

Sa prvom generacijom Sandera Stepway rumunska Dacia je ponudila svoju viziju jeftinog gradskog crossovera…
28 Novembar 2015

Rumunska verzija gradskog crossovera

Dacia Sandero Stepway I (2008 – 2012) 1.6 (87 KS)

Mada prva generacija Dacie Sandero Stepway dijeli platformu sa limuzinskim Loganom, to se na prvi pogled ne da primijetiti. Prvi razlog da Sandero dobije potpuno drugačiji dizajn je niz nedostataka, koji su mučili Logana.  Stepway karakterišu izdignuta karoserija, solidna ponuda prostora u kabini i prtljažniku, te nešto kvalitetniji materijal u odnosu na Logana. Iako su inženjeri rumunske kompanije bili svjesni svih problema koji su mučili njihovu limuzinu, neke od njih su ipak ponovili na Sanderu.

Dacia Sandero Stepway 2010 1280 b136310e10cf22921510dfbea1f1dc98ea

Naime, vozači su već poslije godinu dana korištenja znali primjećivati koroziju na limariji, prvenstveno na blatobranima i dodirnim tačkama sa dihtunga. Razlog za prekomjerno rđanje je samo djelimična pocinčanost karoserije. Mimo ovog problema, Sandera je mučila i elektronika, nešto što nije strano ni automobilima matičnog Renaulta. Električni podizači stakla skloni su otkazivanju, a softverski problemi sa centralnom jedinicom pridonijeli su greškama sa automatskim mjenjačima, senzorima brzine i ABS sistemom.

Dacia Sandero Stepway 2010 1280 285e49615236e6344551c0e7708c23079a

Servo upravljač često zna da bude pretvrd pri niskim brzinama, a vozači su često primjećivali kako se otpor pri okretanju smanjuje sa povećanjem brzine. Takođe, upravljač je kod pojedinih modela vukao na lijevu stranu, što je rezultat kombinacije problema sa lošim kvalitetom guma i nedovoljno dobro kalibrisanim točkovima. Ni sam gumirani materijal od kojeg je upravljač izrađivan nije bio uzornog kvaliteta. Rezultat je guljenje upravljača već nakon nekoliko desetina pređenih kilometara. Dacia je ovaj problem otklanjala u garantnom roku zamjenom upravljača.

DACIA Sandero Stepway 3988 1

Kvalitet izrade unutrašnjosti, iako znatno poboljšan u odnosu na Logan, još uvijek se čini niskobudžetnim, jer su ručke i brave na vratima izrađene od jeftine plastike, kao i otvori za klimatizaciju. Prednji amortizeri su se naglo opuštali poslije kočenja, a taj problem je pripisan njihovom lošem kvalitetu. Nisu rijetki slučajevi ni curenja ulja iz amortizera. Kočioni sistem u kombinaciji sa prednjim diskovima i zadnjim doboš kočnicama se pokazao solidnim, sa glavnim kočionim cilindrom kao najslabijom karikom u sistemu. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 (87 KS)
Prosječno 7,9
Najmanje 6,0
Najviše 8,8

Prednosti

Velika ponuda benzinskih i flex-fuel motora, udobnost, veliki napredak u odnosu na Daciu Logan

Mane

Korozija, poteškoće sa hidrauličnim upravljačem, sitni i krupni problemi sa elektronikom

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 87 KS pri 5.500 o/min 
Max obrtni momenat 128 Nm pri 3.000 o/min 
Najveća brzina 163 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,4 s
Dimenzije DxŠxV 402 x 175 x 159 cm
Masa 1.095  kg
Osovinski razmak 258 cm
Prtljažnik 320 - 1.200 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2007.   Predstavljen kao nasljednik Logana na autosajmu u Frankfurtu

2008.   Započeta proizvodnja u fabrikama u Indiji

2011.   Sandero Stepway dobija „facelift“, unaprijedivši dizajn vanjštine i unutrašnjosti

2012.   Proizvedeni posljednji modeli istoimenog automobila

 

 

⚠️ Obrati pažnju:

1. Korozija

Zbog korozije su mnogi vozači prodali svoje ljubimce

 

2. hidrauliƒni upravljaƒ

Hidraulični upravljač nije se pokazao veoma pouzdanim

 

3. podizaƒi stakla

Električni podizači stakla često su otkazivali uslijed dodira sa vlagom

 

Više informacija o modelu Dacia Sandero pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...