Mercedes-Benz C klasa (2007–2014) 220CDI (170KS)
Mercedesova C klasa po svim kategorijama spada u srednji segment automobila. Kao takva bila je idealno vozilo za bolje stojeće pojedince, ali i firme. Za razliku od 2. generacije C klase koja je imala ozbiljnih problema sa korozijom, W204 donosi upadno bolju antikorozivnu zaštitu. Čini se da je pred korozijom konačno postavljen neprobojan zid.
I pored toga primjetni su neki neočekivani propusti kao što su loši materijali u unutrašnjosti. Iako je Mercedes sinonim za kvalitet, praksa je pokazala da se u nekim modelima nalaze materijali, blago rečeno, lošeg kvaliteta. Na pojedinim dijelovima plastika i pojedini prekidači s vremenom izgledaju ofucano kao da je riječ o automobilu dvije, tri klase ispod. Ovo nije prvi slučaj jer na osnovu bogatog iskustva znamo da istih problema nije lišena E i SL klasa iz tih godina.
Čudno, ali istini se treba pogledati u oči. Uz već spomenutu antikorozivnu zaštitu najveći se pomak u odnosu na 2. generaciju osjeti tokom vožnje. Za razliku od prethodnika koji nije pružao gotovo nikakav užitak u vožnji, W204 omogućava sasvim solidne vozačke užitke. Ovjes je dobar u svim segmentina, od geometrije do raskošno projektovanih komponenti. Bez ikakvih se problema može preći više od 100.000 km sa fabrički ugrađenim dijelovima. Ukoliko je automobil uvezen iz neke zemlje EU ovjes je najčešće dobro očuvan da i na našim cestama može izdržati barem još 80, 100.000 km bez velikih ulaganja.
Kod modela proizvedenih 2008. i 2009. godine treba provjeriti rad automatskog i manuelnog mjenjača. Kod prvog su prisutni problemi prilikom ubacivanja u hod unazad, dok se kod drugog javljaju problemi prilikom ukapčanja prva tri stepena prenosa. Inače pouzdani dizelaši mogu praviti probleme zbog loših brizgaljki, pumpe za vodu koja blago pušta rashladnu tekućinu i lošeg natezača lanca. Problemi su bili evidentirani samo kod pojedinih serija, što otkriva da je za sve kriv dobavljač, što na kraju krajeva krajnjem kupcu uopšte nije bitno.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 220CDI (170KS) | |
Prosječno | 8,4 |
Najmanje | 6,2 |
Najviše | 11,3 |
TEHNIČKI PODACI | |
Motor | Dizel |
Zapremina | 2.148 ccm |
Snaga | 170 KS pri 3.800 o/min |
Max obrtni momenat | 400 Nm pri 2.000 o/min |
Najveća brzina | 229 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h | 8,5 s |
Dimenzije DxŠxV | 458x1.177x144 cm |
Masa | 1.510 kg |
Osovinski razmak | 276 cm |
Prtljažnik | 475 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Početak proizvodnje i komercijalizacije u Evropi
• 2009. Proširena ponuda motora i paketa opreme
• 2011. Kupcima se nude razni stilski i tehnički dodaci, ali uz adekvatnu nadoplatu
• 2014. Prestanak proizvodnje uz najavu nasljednika koji je donio niz konkretnih poboljšanja
⚠️ Obrati pažnju:
Do 2009. godine automatska i manuelna transmisija imale su manjih problema u radu
Neki dijelovi u unutrašnjosti bili su ispod nivoa kvaliteta koji se očekuje od Mercedesa
Od 2009. do 2011. godine na vodenoj pumpi su primijećeni gubici rashladne tečnosti
Više informacija o modelu Mercedes-Benz C klasa pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.