Dacia Logan (2008–2012)
Jednostavan automobil, skromnih performansi
Dacia Logan prve generacije zamišljena je prvenstveno kao jednostavan i praktičan automobil pristupačne cijene sa agregatima solidnih performansi, jeftinog održavanja i male potrošnje...
Dacia Logan (2008–2012) 1.6 benzin (85 KS)
Prva generacija Logana na tržištu je prisutna od 2004. godine i direktan je nasljednik ne baš pretjerano uspješnog modela Solenza. Od početka proizvodnje na tržištu je dostupna isključivo kao četvorovratna limuzina sa pet sjedišta. Logan je takođe prvi model rumunskog proizvođača, koji je rezultat saradnje sa francuskim Renaultom baziran na B platformi, i samim time pripada nižoj srednjoj klasi vozila.

Logan prve generacije predstavlja jeftiniju alternativu brojnim konkurentima u istoj klasi, kao što su Hyundai Accent, Ford Focus, Lada 110 i Chevrolett Lacetti. Od početka je bio dostupan sa četiri nivoa opreme: Ambiance, Preference, Laureate i Ambition. Od 2008. godine Logan je pretpio kozmetička osvježenja, tako da je uz nepromijenjenu tehnologiju dobio privlačniji i moderniji dizajn. Unutrašnjost ovog modela je prilično jednostavno dizajnirana. Upravljač, kontrolna tabla i dijelovi enterijera izrađeni su od tvrde plastike koja prilikom vožnje po neravnim putevima, pogotovo po hladnijem vremenu proizvodi škripave zvukove. S druge strane pokazala se prilično izdržljivom i na njoj se gotovo ne vide tragovi eksploatacije ukoliko je pravilno održavana. Sjedišta su presvučena platnom koje dobro podnosi dužu eksploataciju.

Skromnost, robusnost i jednostavnost unutrašnjosti priliči ovoj klasi vozila tako da to ne treba uzeti kao manu. Položaj vozača je prilično pregledan tako da je manevrisanje Loganom po uskom prostoru i gradskim ulicama jednostavno, a zahvaljujući visokom klirensu dobro „podnosti“ neravnine i rupe na cestama, ali je zato bučan pri većim brzinama. Takođe velika prednost je i prtljažnik zapremine 510 litara, što je veoma korisno prilikom porodičnih putovanja, ali zbog odsustva petih vrata izostaje mogućnost ukrcaja kabastijeg tereta.

Benzinski pogonski agregat zapremine 1,6-litara i jačine 85 KS pokazao se kao veoma pouzdan u eksploataciji i sa umjerenom potrošnjom goriva, ukoliko je redovno i pravilno održavan. Najviše pritužbi korisnika se odnosi na lošu antikorozivnu zaštitu tako da korozija za vrlo kratko vrijeme izbije na karoseriji, felnama i pojedinim mehaničkim dijelovima. Takođe, zabilježena su odljepljivanja rubova vjetrobranskog stakla, kvarovi pumpe za gorivo, kao i resetovanje putnog računara i greške na TDC senzorima. Dacia Logan je na sigurnosnom Euro NCAP Crash Testu osvojila skromne tri zvjezdice.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 benzin (85 KS) |
Prosječno |
7,4 |
Najmanje |
7,2 |
Najviše |
8,0 |
Prednosti
Povoljna cijena, jednostavno i jeftino održavanje, pouzdanost, zapremina prtljažnika, preglednost
Mane
Loša završna obrada i antikorozivna zaštita, problemi sa elektronikom, buka u kabini, pumpa goriva, škripav enterijer
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
85 KS pri 5.250 o/min |
Max obrtni momenat |
135 Nm pri 3.000 o/min |
Najveća brzina |
169 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,9 s |
Dimenzije DxŠxV |
428,8 x 174 x 153,4 cm |
Masa |
980 kg |
Osovinski razmak |
263 cm |
Prtljažnik |
510 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2004. Početak prodaje prve generacije Dacie Logan na evropskom tržištu
• 2007. Predstavljena je eco² concept verzija sa 1.5 dCi motorom i smanjenom potrošnjom goriva.
• 2008. Predstavljeno je redizajnirano izdanje Logana, koje uz nepromijenjenu tehnologiju donosi atraktivniji i moderniji dizajn
• 2012. Počela je proizvodnja druge generacije Logana
⚠️ Obrati pažnju:

Loša antikorozivna zaštita uzrokuje pojavu rđe na karoseriji i metalnim dijelovima

Vlasnici su često prijavljivali problem sa otkazivanjem potopne pumpe za gorivo

Putni računar se ponekad resetuje bez ikakvog razloga, a nije precizan ni mjerač goriva
Više informacija o modelu Dacia Logan pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.