Test - Chery Tiggo 7 Pro Comfort 1.6 T-DGI
Dobra prilika za sve koji ne pate od imidža
Nakon što smo u prošlom broju testirali chery tiggo 8 pro i bili prijatno iznenađeni svim onim što nam je ponudio ovaj kineski suv, sada je njegovu ulogu preuyeo broj manji model Tiggo 7 Pro od kojeg chery očekuje da bude jedan od nosilaca njegove prodaje u našoj zemlji, jer nudi zanimljiv odnos u omjeru uloženog i dobijenog...
Test - Chery Tiggo 7 Pro Comfort 1.6 T-DGI
Dok smo još uvijek bili pod svježim utiscima nakon vožnje trenutno najvećeg i najskupljeg Chery Tiggo 8 Pro modela, koji nam nije ostavio puno prostora za kritiku, na test nam je stigao broj manji Tiggo 7 Pro model. I dok su prije samo desetak godina bili izgubljeni u kopiranju svega i svačega s neskladnim mješanjem različitih stilova na jednom modelu,kineski proizvođači poput Cherya,koji je dio moćne SAIC grupe,danas demonstriraju veliki dizajnerski napredak.

Najveći dio njihove pažnje dizajneri su fokusirali na prednji dio vozila kojeg krasi velika maska hladnjaka s mnoštvo upečatljivih hromiranih detalja. Tu su i savremena LED svjetla koja na svoj način podižu stilski utisak o automobilu. Specifičan dizajn sa sivim finišom krasi i 18-inčne aluminijumske naplatke, a od crne boje automobila skladno odudaraju mnogobrojni metalizirani ukrasi koji ističu donji segment oklopljen plastičnim oblogama.

Pogled s boka otkriva neobičnu putanju prozorskih okvira,koji između C i D stubova prave lagani talas smanjujući tako prozorsku površinu, ali i vizuelno skraćujući automobil. Zadnji dio je takođe moderan s potpuno spojenim svjetlima i katadiopterima utisnutim u branik sa dva prava izduvna otvora, koji su postali veoma rijetki kod evropskih predstavnika. Mada znak Cherya ne izgleda naročito originalno, jer neodoljivo podsjeća na Inifinitijev logotip, zauzima počasnu poziciju na oba kraja vozila i sigurno će goditi budućim vlasnicima ovog modela, jer će njihov automobil barem na prvi pogled činiti ekskluzivnijim u očima posmatrača.
Kada je riječ o vanjskom dizajnu, treba istaći da je testni model imao zatamnjena stakla u pozadi, odnosno da potencijalni kupci imaju mogućnost izbora između 11 atraktivnih nijansi, što bi trebalo biti više nego dovoljno da izaberu dobitnu kombinaciju.Dimenzijski gledano, sa 4,5 metara dužine Tiggo 7 Pro spada u klasičnog predstavnika klase porodičnih kompaktnih SUV modela, koji su već godinama i najpopularniji na evropskom tržištu.

U navedene okvire skladno se uklapa i međuosovinski razmak od 2.670 milimetara saiznatprosječno visokim klirensom od 196 milimetara, zbog kojeg smo poželjeli da postoji mogućnost kombinovanja ovog automobila i 4x4 pogona. Nažalost, za naše tržište to još nije moguće, ali treba dodati da kineski proizvođač ima ovakvu verziju u svom programu, a mi smo je pronašli na tržištu Australije. Da ima dobre off-road gene Tiggo 7 Pro potvrđuje i s kratkim prevjesima, koji mu omogućavaju da bez puno rizika napadne i ozbiljnije terenske prepreke.

Da nije riječ o SUV automobilu najjeftinije moguće koncepcije potvrđuje i vješanje, koje je izvedeno u kombinaciji prednjeg McPherson sistema i zadnjeg multilinka. Ništa manje ozbiljan nije ni kočioni sistem, koji kombinuje samoventilirajuće prednje i pune zadnje diskove. U enterijeru Tiggo 7 dijeli neke detalje s broj većim modelom serije 8. Međutim, prvo što privlači pažnju su ova vještačkom kožom obložena sjedišta, koja su pored toga uzorno udobna, te omogućavaju vozaču i saputnicima da se zaista ugodno smjeste.
Dugoročno ovakvo rješenje možda nije najbolje, jer mekana osnova povećava otperećenje obloge, pa bi ona s godinama mogla prva pokazati znake umora. Ono što još može predstavljati nedostatak je činjenica da testni model nije imao funkcije grijanja i hlađenja sjedišta. I dok bi se bez prve nekako i moglo, druga koju smo imali na raspolaganju u većem Tiggo 8 Pro modelu nedostajala nam je i u prvim decembarskim danima.

Digitalni instrumenti isti su kao kod većeg modela sa modernim pozadinskim osvjetljenjem i živopisnim grafikama čije boje se mijenjaju u skladu s izborom jednog od tri ponuđena režima vožnje: Eco, Comfort i Sport. Na sredini je na dodir osjetljivi 10-inčni ekran multimedije, dok su komande klimatizacije dodirne i manje praktične nego kod većeg modela, koji za ovaj sistem ima na dodir osjetljivi ekran s fizičkim komanadama za podešavanje temperature i jačine rada ventilatora. Sama multimedija je jednostavna i svedena na najvažnije funkcionalne segmente, bez bespotrebnih podmenija na kakve moraju biti spremni kupci mnogih savremenih modela.

Podržava Aple Car Play i Andrid Auto aplikacije za povezivanje s pametnim uređajima, a ista funkcija može se ostvariti i kablovski. Džojstik ručice mjenjača nije osvijetljen kao kod Tigga 8, ali pored njega jeostavljen praktičan prostor za odlaganje i bežično punjenje telefona. Sam enterijer nudi specifičan noćni doživljaj zahvaljujući ambijentalnom svjetlu, dok je po danu za to zadužen panoramski električno pokretani stakleni krov. I dok naprijed vozač i suvozač sjede manje više standardno za ovu klasu automobila pozadi je ponuđen iznaprosječan komfor zahvaljujući kojem će se i tri osobe osjećati udobno.

S obzirom na raskošnu ponudu prostora u kabini može se zaključiti da je i prtljažnik uspio zadržati zadovoljavajuću zapreminu od osnovnih 475 litara. Sve što smo naveli uz Tiggo 8 Pro model kada je riječ o pogonu mogli bismo prepisati i kada je riječ o broj „manjoj sedmici“ jer se radi o istim kombinacijama motora i mjenjača. Jedini turbobenzinac, koji pokreće sve Chery modele na domaćem tržištu ima zapreminu od 1,6-litara i na prednju osovinu može da isporuči 183 KS i 273 Nm.

Sedmostepeni automatski mjenjač s dva kvačila djelo je njemačkog Getarga, koji je ne tako davno bio glavni dobavljač za BMW. Zbog stotinjak kilograma manje mase ponuđena pogonska kombinacija živahnija je nego u 8 Pro modelu, što je posebno osjetno u Sport režimu rada pogona. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su samo 8,3 sekunde, dok je najveća brzina deklarisana na 200 km/h. To su više nego solidna ostvarenja za 1.465 kilograma težak SUV i u velikoj mjeri zasluga odličnog automatskog mjenjača.

Dinamičke mogućnosti su ograničene popriličnim klirensom i povišenim težištem koje već nakon nekoliko krivina stavlja do znanja da Tiggo 7 Pro više voli opušten ritam u kojem se prosječna potrošnja kreće oko sedam litara. Testni prosjek bio je nešto veći u rasponu od osam do 9,5 litara s koliko treba računati u konstantnoj gradskoj vožnji. Za 56.000 KM koliko treba izdvojiti za verziju Tigga 7 Pro s ulaznim Comfort paketom opreme dobija se zanimljivo dizajniran i solidno opremljen SUV model s pet sjedišta i sedmogodišnjom garancijom. Zahtjevnijim kupcima nude se još tri sadržajnija paketa opreme: Comfort Black, Noble i Noble Black s cijenama u rasponu od 57 do 60.000 KM.