Toyota Supra Final Edition
Skupa ekskluziva za kraj jedne ere
Dizajnerski, Final Edition se ističe agresivnim aerodinamičkim paketom, uključujući prednji spliter i zadnje krilo sa "swan-neck" nosačima, oba izrađena od ugljeničnih vlakana...
Konačno izdanje Toyota Supre A90 donosi više snage, napredniju tehnologiju i jedinstven dizajn, ali i značajno višu cijenu, a pored toga proizvodnja je ograničena na samo 300 primjeraka za evropsko i japansko tržište. Specijalna verzija dolazi kao posljednji pozdrav petoj generaciji legendarnog sportskog automobila, a sve stroži ekološki propisi u Evropi znače da ovakvih automobila možda više neće biti, što dodatno podiže ekskluzivnost.
.webp)
Međutim, opravdava li ovaj model svoju cijenu, koja je gotovo dvostruko viša od standardne verzije sa šestocilindarskim motorom? U Njemačkoj, Supra Final Edition košta vrtoglavih 142,800 eura, dok osnovni 3.0-litarski model startuje od 73,250 eura, a varijanta sa 2.0-litarskim motorom od 63,250 eura.

Za taj novac postoji obilje drugih sportskih automobila koji se mogu smatrati atraktivnijim izborom kao na primjer, potpuno opremljeni BMW M4 Competition xDrive košta manje, kao i Toyota Lotus Emira sa V6 motorom. Čak je i Porsche 911 Carrera T jeftiniji, sa početnom cijenom od 141,700 eura u Njemačkoj. S druge strane, ljubitelji egzotike za sličan budžet mogu pronaći polovni Ferrari 458 ili Audi R8 sa moćnim atmosferskim V10 motorom.
Pod haubom ovog modela ne nalazi se BMW-ov S58 motor, već unaprijeđeni B58 koji sada proizvodi 429 KS i 570 Nm obrtnog momenta – što je više nego u bilo kojem BMW-u do sada. Toyota je dodatno poboljšala performanse većim Brembo kočnicama, Akrapovič titanijumskim izduvnim sistemom i KW podesivim vješanjem. Automobil dolazi na dvobojnim Gazoo Racing točkovima – 19 inča naprijed i 20 inča pozadi – obuvenim u Michelin Pilot Sport Cup 2 pneumatike koji su sada 10% širi.

Dizajnerski, Final Edition se ističe agresivnim aerodinamičkim paketom, uključujući prednji spliter i zadnje krilo sa "swan-neck" nosačima, oba izrađena od ugljeničnih vlakana. Poklopac motora sadrži ventilacioni otvor koji se može ukloniti za bolji protok vazduha tokom vožnje na stazi. Enterijer je oplemenjen Recaro sportskim sjedištima od ugljeničnih vlakana sa crvenim pojasevima, dok su alkantara i drugi premium materijali prisutni širom kabine.
.webp)
Supra Final Edition biće dostupna isključivo sa šestostepenim manuelnim mjenjačem i posebnim aluminijumskim nosačem zadnje osovine, preuzetim iz trkačke Supra GT4 verzije.