BMW je predstavio novi trkački automobil za početni nivo, nazvan M2 Racing, koji će se na stazi pojaviti od 2026. godine, a početna cijena iznosi 98.000 eura, a za taj novac kupci dobijaju kompletno pripremljeno trkačko vozilo – ali bez prepoznatljivog rednog šestocilindraša. Umjesto toga, ispod haube je 2.0-litarski turbo benzinac sa četiri cilindra, poznat iz Serije 2 Gran Coupé.
Ovaj motor, koji se oslanja na poznatu B48 jedinicu iz modela 230i, dotjeran je da razvija 313 konjskih snaga i 420 Nm obrtnog momenta. Iako je to znatno manje od 473 KS koliko nudi standardni M2 sa S58 motorom, iz BMW-a poručuju da je ova konfiguracija idealna za vozače koji tek ulaze u svijet trkanja. Automobil koristi ZF-ov sedmostepeni automatik sa posebnom M Motorsport elektronikom.
M2 Racing ima mehaničku blokadu diferencijala sa zasebnim hlađenjem, sportske M kočnice, KW amortizere (nepodesive) i podesive stabilizatore naprijed i pozadi. Tu su i LED svjetla, prednji spojler, zadnje maglenke, kao i lakši krov. Za razliku od klasičnih trkačkih automobila koji obično imaju više snage od svojih drumski legalnih verzija, M2 Racing ide obrnutim putem – manji motor, ali manja složenost i niži troškovi.
Iz BMW M Motorsport-a ističu da je to bio namjerni izbor radi smanjenja cijene eksploatacije i olakšane upotrebe za amaterske trkače. Lakši motor manje opterećuje mehaničke komponente, pa je moguće koristiti većinu dijelova sa standardnog M2 modela – poput kočnica i rashladnog sistema.
Unutrašnjost automobila opremljena je bezbjednosnim čeličnim kavezom, homologiranim po FIA pravilima, Sabelt GT-AM trkačkim sjedištem, protivpožarnim aparatom i – vjerovali ili ne – klima uređajem. Pored toga, tu su i funkcije prilagođene stazi, uključujući posebne trkačke režime vožnje i ograničenje brzine u pit-laneu.
Dodatna oprema obuhvata zadnje krilo, sistem za podizanje vozila (air jack), tehničke naljepnice, dodatno suvozačko sjedište, balast kutiju, sjedište Sabelt GT-Pro, Endless trkačke kočnice, prigušivač sa elektronskom klapnom, osvjetljenje startnog broja, pa čak i platnenu navlaku za auto.
Prema riječima direktora BMW M divizije Franciscusa van Meela, ovaj automobil pruža idealnu kombinaciju performansi, izdržljivosti i zabave u vožnji, po znatno pristupačnijoj cijeni za trkačke timove i entuzijaste. Razvoj je započet u novembru 2023, sa nekoliko test vozila, uključujući ono koje je prešlo preko 29.000 kilometara u izdržljivosnim testovima. Prodaja startuje u junu 2025, dok će se prvi primjerci na trkama pojaviti od 2026. godine.