Mercedes CLS (2004 - 2010)
Sportska elegancija
Atraktivna kupe-limuzina neobičnog, sportskog dizajna, luksuznog enterijera i snažnih motora uglavnom je na meti bogatijih kupaca željnih dinamike u vožnji..
Mercedes CLS (2004 - 2010) CLS 350 CDI (224 KS)
CLS predstavlja Mercedesovu kupe-limuzinu konstruisanu na mehaničkoj platformi E klase. Iako na prvi utisak „liči“ na E klasu, CLS klasa odiše jednom specifičnom tendencijom – a to je da bude privlačna sportska varijanta limuzine, a opet dovoljno klasičan, konforan i porodičan automobil. CLS klasa je primjetno agresivnijeg izgleda, nešto niža od E klase, ali zadržava visok nivo udobnosti i sigurnosti u vožnji. Uz privlačan dizajn, krase je veoma bogata unutrašnjost, kvalitet oblaganja enterijera, te mnoštvo prekidača i komandi, koji u početku mogu da zbunjuju.
Izraženo osjetljiv upravljač pruža veliku količinu povratnih informacija o ponašanju prednjih točkova, pa se zahvaljujući njegovoj direktnosti stiče i utisak veće „poslušnosti“. Zbog spuštenosti, preglednost straga je dosta mala, te to može stvarati probleme pri vožnji unazad. Većina vozača ove limuzine imala je primjedbe na rad mjenjača, a to se prije svega odnosilo na slabije održavane primjerke. Kod modela koji su „pregazili“ preko 200.000 km primijećeni su česti problemi sa pumpom ubrizgavanja goriva, kao i pojavu curenja goriva iz dizelskih agregata. Isto tako, značajan broj onih koji su imali priliku da voze ovu Mercedesovu kupe-limuzinu, žalili su se na elektroniku.
Naime, upečatljivi su slučajevi kvarova na regulatoru voltaže motora, te problemi sa programom za kontrolu akumulatora. Kvarovi su bili posebno izraženi na prvim modelima proizvedenim 2004. i 2005. godine, a bilo je i slučajeva da su se zbog ovih problema čitave serije povlačile sa tržišta. Od nekih sitnijih mana mogu se izdvojiti i poprilično visoki troškovi održavanja modela sa vazdušnim ovjesom. Kada je riječ o pogonskim agregatima, najpopularniji, a ujedno i jedini dizelski motor je CLS 320 CDI koji je 2009. godine zamijenjen CLS 350 CDI motorom. Ovaj dizelski motor prati glas solidne ekonomičnosti i pouzdanosti u klasi.
Kod benzinaca ponuda ide od modela CLS 350 V6 sa 272 KS preko CLS-a 500 V8 (306 KS), pa sve do CLS AMG 55 i 63 sa nevjerovatnih 493, odnosno 514 KS, čije se ubrzanje do 100km/h odvija za čak 4,6 sekundi. Zajedničko svim motorima CLS klase je sedmostepeni automatski mjenjač. CLS klasa doživjela je svoj redizajn 2007. godine. Međutim, nije bilo značajnih promjena na izgledu, već se radilo o kozmetičkom šminkanju. Nova verzija se razlikuje po nešto atraktivnijem prednjem dijelu, gdje je ubačena modifikovana maska hladnjaka koja ima četiri umjesto, do tada, dvije lamele, te retrovizori koji su opremljeni LED pokazivačima smjera. Redizajn je obuhvatio i branike, LED svjetla straga kao i završetke auspuha.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: CLS 350 CDI (224 KS) |
Prosječno |
7 |
Najmanje |
6 |
Najviše |
8,1 |
Prednosti
Primamljiv dizajn, dobra udobnost, bogat standardni paket opreme, pouzdani motori
Mane
Problem sa mjenjačem, problemi sa pumpom, komplikovana elektronika
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.987 ccm |
Snaga |
265 KS pri 3.800 o/min |
Max obrtni momenat |
620 Nm pri 1.600-2.400 o/min |
Najveća brzina |
250 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
6,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
494 x 188 x 141 cm |
Masa |
1.740 kg |
Osovinski razmak |
287 cm |
Prtljažnik |
520 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2005. godine u januaru se u prodaju puštaju modeli CLS 500 i CLS 55 AMG
• 2007. prvi redizajn CLS klase – uslijedile manje kozmetičke promjene
• 2009. predstavljen dizelski agregat 350 CDI.
• 2010. Prestanak proizvodnje prve serije CLS-a i lansiranje druge generacije.
⚠️ Obrati pažnju:
Kod slabije održavanih modela dolazi do problema sa mjenjačem
CLS klasu prate povremeni problemi sa pumpom za ubrizgavanje goriva
Komplikovana elektronika često dovodi do kvarova, gdje su potrebne zamjene čitavih kompleta dijelova
Više informacija o modelu Mercedes-Benz CLS pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.