Dacia Lodgy (2012–2016)
Sedmosjed velikih transportnih mogućnosti
Na krilima uspjeha ranije predstavljenih modela Dacia je 2012. predstavila veliki monovolumen čije su transportne mogućnosti gotovo nevjerovatne...
Dacia Lodgy (2012–2016) 1.5 dCi (90 KS)
Svi modeli Dacije su jeftiniji od uporedive konkurencije, što ne znači da su lošiji. Štaviše, praksa je dokazala visok stepen pouzdanosti i jeftinog održavanja, pa polovne Dacie neočekivano dobro drže cijenu. Izgledom, dimenzijama i organizacijom unutrašnjosti Lodgy pokazuje kakav zapravo treba biti svaki MPV. Unutrašnjost se može naručiti sa 7 sjedišta, a ono što je bitno jesu lagane manipulacije s njima.

Kada se obore sjedišta u drugom i trećem redu oslobađa se prostor za utovar kakvog se ne bi postidjela ni „prava“ kombi vozila. Kao nov Lodgy je prilično povoljan pa je većina spremna zažmiriti na pojedine nedostatke. A oni se manifestuju na nepreciznom mjeraču goriva, što je neizostavna boljka svih Dacijinih modela iz tih godina proizvodnje. Plastika u unutrašnjosti je tvrda i dobro spojena pa će nešto otpasti samo ako teret udara o obloge. Vanjske zaštitne gume oko prozora često ispadnu iz ležišta, pogotovo ako se Lodgy pere uređajem sa visokim pritiskom.

Među standardne mane možemo svrstati mekan lim i osjetljiv lak. Dovoljan je samo blagi pritisak da se ošteti i jedno i drugo. Srećom da je antikorozivna zaštita dobra pa je šteta samo kozmetičke prirode. Usljed učestale upotrebe moguće je brže habanje podnih obloga. Itison nije najboljeg kvaliteta pa je i detaljno usisavanje problem. Zato preporučujemo obavezno postavljanje univerzalnih gumenih obloga. Motori i mjenjači su poznati iz ostale Dacijine palete. U principu, većih problema nema. Poznato je da će gradska vožnja začepiti DPF filter te da će česti polasci na uzbrdici pod punim teretom ubrzati trošenje kvačila.

Ovjes je čvrst kao „beton“, pa zaista treba biti nesmotren da bi se neka komponenta iskrivila. Iako nisu nikakvi kvarovi, među mane treba upisati prilično grubu izvedbu detalja koji se vide golim okom. Pod tim mislimo na vidljive šarafe i oštre rubove plastike. Ni akustična izolacija nije na nekom posebnom nivou ali to, u odnosu na nabavnu cijenu, niko i ne očekuje. Lodgy je jedan od najupotrebljivijih automobila u svom segmentu. U ponudi polovnjaka lako je naći primjerak star dvije, tri godine koji je prešao 300.000 km, što mogu samo izdržljivi i kvalitetni automobili. Još samo da nije onako čudno dizajniran.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.2 TCe (115 KS) |
Prosječno |
6,2 |
Najmanje |
5,4 |
Najviše |
9,2 |
Prednosti
Jeftin, praktičan, moguć transport 7 putnika, dizelaši izuzetno štedljivi, sposoban za sve oblike prevoza, niski troškovi održavanja.
Mane
Gruba finalna obrada, buka u unutrašnjosti, ne baš lijep zadnji dio, lak i limarija skloni oštećenjima.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.198 ccm |
Snaga |
115 KS pri 4.500 o/min |
Max obrtni momenat |
190 nm pri 2.000 o/min |
Najveća brzina |
189 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11,1 s |
Dimenzije DxŠxV |
449 x 175 x 167 cm |
Masa |
1.205 kg |
Osovinski razmak |
281 cm |
Prtljažnik |
827 - 2.617 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2012. U Parizu Dacia predstavlja pristupačnu verziju porodičnog kombija.
• 2013. Na NCAP testu dobiva 3 zvjezdice.
• 2015. U ponudu ulazi stilski dotjerana verzija Stepway, koja je u skladu sa ostatkom ponude.
• 2016. Osvježenje cijele game modela obuhvata i Lodgy.
⚠️ Obrati pažnju:
.webp)
Kako ni sve ostale Dacije, ni Lodgy nije imun na greške na digitalnom mjeraču goriva
.webp)
Lim i završni sloj laka jako su osjetljivi. Dovoljan je blaži kontakt da dođe do oštećenja

Ako se rijetko vozi van grada Renaultov dizelaš sklon je začepljavanju DPF filtera
Više informacija o modelu Dacia Lodgy pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.