Dacia Lodgy (2012–2016)

Sedmosjed velikih transportnih mogućnosti

Na krilima uspjeha ranije predstavljenih modela Dacia je 2012. predstavila veliki monovolumen čije su transportne mogućnosti gotovo nevjerovatne...
27 Novembar 2016

Sedmosjed velikih transportnih mogućnosti

Dacia Lodgy (2012–2016) 1.5 dCi (90 KS)

Svi modeli Dacije su jeftiniji od uporedive konkurencije, što ne znači da su lošiji. Štaviše, praksa je dokazala visok stepen pouzdanosti i jeftinog održavanja, pa polovne Dacie neočekivano dobro drže cijenu. Izgledom, dimenzijama i organizacijom unutrašnjosti Lodgy pokazuje kakav zapravo treba biti svaki MPV. Unutrašnjost se može naručiti sa 7 sjedišta, a ono što je bitno jesu lagane manipulacije s njima.

Dacia Lodgy 2013 1600 04

Kada se obore sjedišta u drugom i trećem redu oslobađa se prostor za utovar kakvog se ne bi postidjela ni „prava“ kombi vozila. Kao nov Lodgy je prilično povoljan pa je većina spremna zažmiriti na pojedine nedostatke. A oni se manifestuju na nepreciznom mjeraču goriva, što je neizostavna boljka svih Dacijinih modela iz tih godina proizvodnje. Plastika u unutrašnjosti je tvrda i dobro spojena pa će nešto otpasti samo ako  teret udara o obloge. Vanjske zaštitne gume oko prozora često ispadnu iz ležišta, pogotovo ako se Lodgy pere uređajem sa visokim pritiskom.

Dacia Lodgy 2013 1600 02

Među standardne mane možemo svrstati mekan lim i osjetljiv lak. Dovoljan je samo blagi pritisak da se ošteti i jedno i drugo. Srećom da je antikorozivna zaštita dobra pa je šteta samo kozmetičke prirode. Usljed učestale upotrebe moguće je brže habanje podnih obloga. Itison nije najboljeg kvaliteta pa je i detaljno usisavanje problem. Zato preporučujemo obavezno postavljanje univerzalnih gumenih obloga. Motori i mjenjači su poznati iz ostale Dacijine palete. U principu, većih problema nema. Poznato je da će gradska vožnja začepiti DPF filter te da će česti polasci na uzbrdici pod punim teretom ubrzati trošenje kvačila.

Dacia Lodgy 2013 1280 6786e09841a9ad90a9ae4433e1f371895a

Ovjes je čvrst kao „beton“, pa zaista treba biti nesmotren da bi se neka komponenta iskrivila. Iako nisu nikakvi kvarovi, među mane treba upisati prilično grubu izvedbu detalja koji se vide golim okom. Pod tim mislimo na vidljive šarafe i oštre rubove plastike. Ni akustična izolacija nije na nekom posebnom nivou ali to, u odnosu na nabavnu cijenu, niko i ne očekuje. Lodgy je jedan od najupotrebljivijih automobila u svom segmentu. U ponudi polovnjaka lako je naći primjerak star dvije, tri godine koji je prešao 300.000 km, što mogu samo izdržljivi i kvalitetni automobili. Još samo da nije onako čudno dizajniran.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.2 TCe (115 KS)
Prosječno 6,2
Najmanje 5,4
Najviše 9,2

Prednosti

Jeftin, praktičan, moguć transport 7 putnika, dizelaši izuzetno štedljivi, sposoban za sve oblike prevoza, niski troškovi održavanja.

Mane

Gruba finalna obrada, buka u unutrašnjosti, ne baš lijep zadnji dio, lak i limarija skloni oštećenjima.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.198 ccm
Snaga 115 KS pri 4.500 o/min
Max obrtni momenat 190 nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 189 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,1 s
Dimenzije DxŠxV 449 x 175 x 167 cm
Masa 1.205 kg
Osovinski razmak 281 cm
Prtljažnik 827 - 2.617 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2012. U Parizu Dacia predstavlja pristupačnu verziju porodičnog kombija.

• 2013. Na NCAP testu dobiva 3 zvjezdice.

• 2015. U ponudu ulazi stilski dotjerana verzija Stepway, koja je u skladu sa ostatkom ponude.

• 2016. Osvježenje cijele game modela obuhvata i Lodgy.  



⚠️ Obrati pažnju:

Slika1 (1)

Kako ni sve ostale Dacije, ni Lodgy nije imun na greške na digitalnom mjeraču goriva

 

Slika2 (2)

Lim i završni sloj laka jako su osjetljivi. Dovoljan je blaži kontakt da dođe do oštećenja

 

Slika3

Ako se rijetko vozi van grada Renaultov dizelaš sklon je začepljavanju DPF filtera

 

Više informacija o modelu Dacia Lodgy pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...