Toyota je nedavno unaprijedila svoj električni SUV bZ4X, donoseći mu moderniji izgled, poboljšane performanse i proširenu ponudu baterija, a najveća vizuelna promjena je redizajnirani prednji dio u prepoznatljivom "hammerhead" stilu, kojim se model sada estetski uklapa u ostatak Toyotine game. Iako se bZ4X prvobitno trebao nametnuti kao ozbiljan konkurent Tesli Model Y i drugim električnim SUV-ovima, nije dostigao očekivani uspjeh. No, Toyota je odlučna u namjeri da ga učini privlačnijim, pa je za modelsku godinu 2026. predstavila poboljšanu verziju.
Najznačajnija novost je uvođenje nove 57,7 kWh baterije, dostupne u osnovnoj verziji s pogonom na prednje točkove. Ova varijanta raspolaže sa 165 KS (123 kW) i omogućava domet od 445 km prema WLTP standardu. Uz ovu opciju, i dalje su dostupne dvije snažnije verzije sa 73,1 kWh baterijom. Model s prednjim pogonom sada razvija 221 KS (165 kW) i može preći 573 km s jednim punjenjem, dok najjača varijanta s pogonom na sva četiri točka proizvodi 338 KS (252 kW) i nudi domet od 520 km, a najsnažniji model ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 5,1 sekundu.
Tehnološka unaprijeđenja uključuju poboljšanu energetsku gustinu baterija i efikasnije elektromotore sa silicijum-karbidnim poluprovodnicima, što doprinosi većoj autonomiji i manjoj potrošnji energije. Toyota je značajno unaprijedila mogućnosti punjenja – novi 22 kW ugrađeni punjač omogućava brže AC punjenje, dok je optimizacija temperature baterije prije punjenja poboljšala efikasnost DC brzog punjenja.
Uz to, povećana snaga omogućila je dvostruko veću vučnu sposobnost – sada bZ4X može povući teret težak do 1,5 tona. Pored tehničkih inovacija, bZ4X sada ima savremeniji dizajn, s prepoznatljivim prednjim krajem inspirisanim novim Toyotinim stilskim pravcem. Takođe, poboljšana je udobnost u vožnji smanjenjem vibracija. Unutrašnjost donosi vidljive promjene, uključujući potpuno novu instrument-tablu, redizajniranu centralnu konzolu i veliki 14-inčni ekran na dodir, koji dolazi u standardnoj opremi.
Smanjenje kapaciteta osnovne baterije moglo bi značiti i nešto nižu početnu cijenu u odnosu na trenutnih 45.000 eura. Prve isporuke novog bZ4X očekuju se tokom ljeta.