Chevrolet Aveo (2006 – 2011)
Blijedo sjećanje na američki brend
Pravilo da je kvalitet uvijek vezan za brend u slučaju Avea ne vrijedi, a brojni nedostaci i kvarovi to jasno pokazuju…
Chevrolet Aveo (2006 – 2011) 1.2 LS (84 KS)
Planiran kao nasljednik Daewoo Kalosa, prvi Aveo se zavisno od tržišta prodavao pod imenima različitih proizvođača (Suzuki, Holden, Pontiac i Daewoo). Lako je zaključiti da nije riječ o klasičnom Chevroletu američke proizvodnje, nego samo još jednom globalnom automobilu. Nezavisno od tržišta i kontinenta, Aveo je na isti način zadavao probleme svim vlasnicima. Jedan od najvećih problema bilo je iznenadno zatajivanje benzinskih motora, koji bi jednostavno prestao da radi u sred vožnje.

Pojedini vozači su posvjedočili da su u nekim trenucima jedva izbjegli sudare zbog ovog problema, a ponašanje predstavnika Chevroleta po pitanju ovog problema nimalo nije bilo za pohvalu. Najčešće su ignorisali apele vozača, a u najboljem slučaju su im pružali tek besplatnu dijagnostiku. Svjećice na benzinskim motorima su neki vozači morali mijenjati veoma često, a problemi sa prebacivanjem brzina bili su zastupljeni kod skoro svakog mjenjača. Dihtunzi glave motora bili su česte žrtve visokih temperatura, pa su vozači pribjegavali mijenjanju istih čak i više puta godišnje.

Osovina hidrauličnog volana proizvodila je neugodne zvukove, a u najgorim slučajevima dolazilo je čak i do njenog pucanja uslijed velikog trenja između osovine i nosača. Farovi Avea načinjeni su od jeftinog pleksiglasa, pa su vozači na njima primjećivali znakove topljenja. Stezaljke zadnjih kočnica su veoma loše izrade, a vozači su se najviše žalili na njihovo otpadanje i pucanje tokom naglog kočenja. Niske temperature izluđivale su mnoge vlasnike Avea, jer su skoro svi modeli ovog automobila imali problema sa pokretanjem motora, a kada bi ih uspjeli pokrenuti, vozači su onda morali čekati nekoliko minuta da motor postigne optimalnu temperaturu za rad i proizvede maksimalnu snagu.

Problemi sa pokretanjem motora bili su prouzrokovani i praznim baterijama, jer alternator ovog automobila nije funkcionisao u vožnji pri niskim obrtajima karakterističnom za gradsku sredinu, a javljalo se i otkazivanje istog zbog lošeg kvaliteta izrade. Međutim, krupni problemi nisu bili jedini problemi, sitne boljke sa elektronikom, bravama, materijalom od koga je izrađena unutrašnjost ili nedostaci klima uređaja su još jedan od sijaseta problema zbog kojeg treba da izbjegavate kupovinu ovog automobila ili da budete veoma, veoma oprezni.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.2 LS (84 KS) |
Prosječno |
6,8 |
Najmanje |
5,8 |
Najviše |
8,5 |
Prednosti
Relativno niska cijena kupovine i popravaka, udobnost, potrošnja benzinskih agregata
Mane
Mnoštvo problema s motorima, loš kvalitet pojedinih gumenih dijelova vješanja, generalno loš kvalitet izrade, skromna ponuda motora
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.229 ccm |
Snaga |
86 KS pri 5.600 o/min |
Max obrtni momenat |
115 Nm pri 4.000 o/min |
Najveća brzina |
171 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
13,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
403 x 173 x 151 cm |
Masa |
1.070 kg |
Osovinski razmak |
252 cm |
Prtljažnik |
290–653 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2006. Predstavljen T250 model, druga generacija Chevrolet Avea
• 2008. Uvršten 1.2 benzinski agregat u ponudu
• 2011. Predstavljen nasljednik T300, kao treća generacija koja je još uvijek u prodaji
⚠️ Obrati pažnju:

Motor se u nekim slučajevima pokazao opasnim za saobraćaj

Stezaljke zadnjih kočnica pucale su i otpadale pri naglom koćenju

Svjećice benzinskih motora su često otkazivale
Više informacija o modelu Chevrolet Aveo pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.