BMW M2
Trkački model sa samo četiri cilindra
Razvoj je započet u novembru 2023, sa nekoliko test vozila, uključujući ono koje je prešlo preko 29.000 kilometara u izdržljivosnim testovima. Prodaja startuje u junu 2025, dok će se prvi primjerci na trkama pojaviti od 2026. godine...
BMW je predstavio novi trkački automobil za početni nivo, nazvan M2 Racing, koji će se na stazi pojaviti od 2026. godine, a početna cijena iznosi 98.000 eura, a za taj novac kupci dobijaju kompletno pripremljeno trkačko vozilo – ali bez prepoznatljivog rednog šestocilindraša. Umjesto toga, ispod haube je 2.0-litarski turbo benzinac sa četiri cilindra, poznat iz Serije 2 Gran Coupé.

Ovaj motor, koji se oslanja na poznatu B48 jedinicu iz modela 230i, dotjeran je da razvija 313 konjskih snaga i 420 Nm obrtnog momenta. Iako je to znatno manje od 473 KS koliko nudi standardni M2 sa S58 motorom, iz BMW-a poručuju da je ova konfiguracija idealna za vozače koji tek ulaze u svijet trkanja. Automobil koristi ZF-ov sedmostepeni automatik sa posebnom M Motorsport elektronikom.

M2 Racing ima mehaničku blokadu diferencijala sa zasebnim hlađenjem, sportske M kočnice, KW amortizere (nepodesive) i podesive stabilizatore naprijed i pozadi. Tu su i LED svjetla, prednji spojler, zadnje maglenke, kao i lakši krov. Za razliku od klasičnih trkačkih automobila koji obično imaju više snage od svojih drumski legalnih verzija, M2 Racing ide obrnutim putem – manji motor, ali manja složenost i niži troškovi.

Iz BMW M Motorsport-a ističu da je to bio namjerni izbor radi smanjenja cijene eksploatacije i olakšane upotrebe za amaterske trkače. Lakši motor manje opterećuje mehaničke komponente, pa je moguće koristiti većinu dijelova sa standardnog M2 modela – poput kočnica i rashladnog sistema.

Unutrašnjost automobila opremljena je bezbjednosnim čeličnim kavezom, homologiranim po FIA pravilima, Sabelt GT-AM trkačkim sjedištem, protivpožarnim aparatom i – vjerovali ili ne – klima uređajem. Pored toga, tu su i funkcije prilagođene stazi, uključujući posebne trkačke režime vožnje i ograničenje brzine u pit-laneu.

Dodatna oprema obuhvata zadnje krilo, sistem za podizanje vozila (air jack), tehničke naljepnice, dodatno suvozačko sjedište, balast kutiju, sjedište Sabelt GT-Pro, Endless trkačke kočnice, prigušivač sa elektronskom klapnom, osvjetljenje startnog broja, pa čak i platnenu navlaku za auto.

Prema riječima direktora BMW M divizije Franciscusa van Meela, ovaj automobil pruža idealnu kombinaciju performansi, izdržljivosti i zabave u vožnji, po znatno pristupačnijoj cijeni za trkačke timove i entuzijaste. Razvoj je započet u novembru 2023, sa nekoliko test vozila, uključujući ono koje je prešlo preko 29.000 kilometara u izdržljivosnim testovima. Prodaja startuje u junu 2025, dok će se prvi primjerci na trkama pojaviti od 2026. godine.