Fiat niže uspjehe
Nagrada za najviše novih kupaca u Njemačkoj
Ovaj rezultat potvrdila je detaljna analiza stručnjaka kompanije Dataforce, temeljena na zvaničnim podacima Njemačkog saveznog ureda za motorni saobraćaj (KBA)...
Fiat nastavlja da niže uspjehe na evropskoj automobilskoj sceni, a na prestižnoj manifestaciji Car Loyalty Awards, održanoj u jedinstvenom prostoru Motorworld Munich, njemački magazin Automobilwoche dodijelio je ovom italijanskom brendu priznanje “Top Brand Desire Award”. Tokom 2024. godine, FIAT se izdvojio kao marka koja je u Njemačkoj privukla najviše novih kupaca, i to upravo onih koji su ranije vozili automobile drugih proizvođača.

Ovaj rezultat potvrdila je detaljna analiza stručnjaka kompanije Dataforce, temeljena na zvaničnim podacima Njemačkog saveznog ureda za motorni saobraćaj (KBA), čime je Fiat još jednom dokazao svoj sve veći uticaj na jednom od najkonkurentnijih tržišta u Evropi.

Olivier François, izvršni direktor Fiat-a i globalni direktor marketinga Stellantis-a, naveo je:
"Izuzetno smo ponosni što smo primili ovu nagradu od renomiranog automobilskog medija, posebno na zrelom i važnom evropskom tržištu poput Njemačke. Činjenica da Fiat privlači više novih kupaca od bilo kojeg drugog brenda na tržištu predstavlja ogroman uspjeh i pokazuje koliko je naš brend privlačan njemačkim kupcima, koji su poznati po svojoj zahtjevnosti i poznavanju automobila. Vrijednosti FIAT-a odražavaju ono što naši kupci traže – italijanski dizajn, jednostavnost i inovativna rješenja, što su ključni elementi njegove privlačnosti. Fiat-ova ponuda uključuje legendarna vozila poput 500e, Topolino, Abarth modela i Ducato – modela koji dominiraju kako u segmentu putničkih, tako i u segmentu rekreativnih vozila. Naša linija vozila se dodatno obogaćuje novim modelima, poput nove Grande Pande i nadolazećeg Fiata 500 Hybrid, što nam uliva dodatni optimizam u budućnost, posebno uz priznanja poput ‘Top Brand Desire Award’."